**Jebesh Sve Koji Te Nerviraju...Ionako Znash Da Si Iznad Toga...**

petak, 12.05.2006.

ajmeeeee.... :-))))

znate ljudi moji da više odustajen tj.odričen se tuge i depresije..iako nisan nikad nešto zaglibila u nju-fala bogu...roflnutparty

i meni su samoj dosadni postovi u kojima pojedinci pišu kako su sretni i kako bi volili da su i drgi sretni..ali ovaj jedan blog na kojen sam bila me stvarno razveselija..joj kako lipo...pa ljudi pogledajte vanka vrime..pogledajte to lipo sunce koje sije samo za nas....kojka lipota..pa i da oću nemogu bit tužnacerekcerekcerekcerekcerek

ukoliko niste baš nekog raspoloženja samo izađite van na sunce-nemojte u ladu,pogledajte prema nebu i stanite se cerekat do bezkonačnosti....virujte me uspit će-samo nemojte stajat toliko dugo da dobijete sunčanicu..hehekisskisskisskiss
ajme nemogu dalje,jer moran u školu...šteta..obećavan da kad se vratin bez obzira kakve san volje da ću nastavit...bez obzira na sve...za VAS.....volin vas sve ljudiiiiiiiiiithumbupcoolkissrolleyesludzujo

- 13:18 - Komentari (53) - Isprintaj - #