**Jebesh Sve Koji Te Nerviraju...Ionako Znash Da Si Iznad Toga...**

subota, 06.05.2006.

...znaš ono...

puknucuako ste pročitali u jednom od prijašnjih postova uglavnom me noću vata neka hrabrost i amo reć isnspiracija za pisanje...e pa ovaj put me neće potirat matercoolburninmad
dakle...(započinjem svoj slavni govor tj,pismodead) moj (da bar)jedini i sigurno galvni problem posljednjih dana,mjeseci je naravno moje općepoznato društvo ako ga mogu tako nazvat,znam da sam više stvarno dosadila s tin ali nemogu..jače je od mene...kad me već oni uče da je najbolje šutit i smijat se pa onda kad okrenem glavu beštimat sve po spisku moran na ovaj način reć svoje jade,jadno ,znam...nonono
opet ide sve ispočetka..nažalost,misla san da smo to rješili,ali se čini da nema nešto previše od toga....ljudi ovo nije blog za neku zabavu,ovo je blog jedne manje-više tipične teenagerice (morala san,hehesmokin) koja ima svojih problema,koja ih je svjesna,a isto toliko je svjesna da ima malo osoba koje je kuže i kojima to može reć iako ona ima puuuno prijatelja,i to navodno onih "pravih",nema veze....eto pa moje je društvo (ma ima tu ljudi koje ja naprosto već obožavan ali ima i onih koje baš i ne triban ali toga tek sad počinjen bit svjesna ili još triban bit bang) većeras išlo van u disko i ludo su se zabavili,ali sam i ja koja nisan bila s njimanjami,e he nisan toliko jadna,nadam se,ma nećemo sad u to,teška srca priznajem da mi nije baš žao šta nisan išla s njima,sorry,ali ne brinem se sad za njihovu reaksiju jer znam da će se uglavnom pravit da nisu ovo pročitali i poslat mi puno pusa i pričat mi po ure o tome kako im je bilo i to svaka svoju verziju kao da mene to toliko zanima,ljudi ćula san da van je bilo super,ćula san neke detalje i to je to....dalje me ne zanima....puknucupuknucupuknucu
ma ne brinem se ja za moje društvo i naše prijateljstvo,ma mi smo svi super,svi se volimo,poštujemo i naprosto obožavamo,pa eto ,skoro san i sama u to povjerovala....tužna činjenica je da rjetko ko u ovo društvu ima ono pravo prijateljsvo,te stavri tarju par dana,možda tjedana i onda se prelazi na drugu osobu iz ruštva s kojom onda ogovaraš tu prvu osobu...no comentnamcornamcorlud

laku noć ljudi i slatko sanjajte....ja neću...još neko vrime...

e da ne zaboravin,sutra ujutro je sveti duje,zaštitnik mog lipog grada i naravno mi se ujutro okupljamo i...slijede priče o mastersu...ali....neke su tada već pročitale moj post pa će pokušat bit umjerene...ali ne brinite...neće meni ništa spominjat ovo...a nedaj bože prigovarat...to ovdi ne postoji...ovdi vlada ljubav,mir,sreća...i ta sranja....smijehcerekkiss

- 22:12 - Komentari (60) - Isprintaj - #