**Jebesh Sve Koji Te Nerviraju...Ionako Znash Da Si Iznad Toga...**

četvrtak, 04.05.2006.

novi post.....(živa dosada)

evo mene i mog dosadnog života...znate sad kad malo razmislin..ja bi se svađala s nekim,ali s kim...??a...znam...ali van neću reć...(za one zle kažen da nije niko iz razreda)
tužno,ali moj zaključak je da mi je život doooosadan kad se ne svađan s nekim,kad već nemogu ništa drastičnije i zanimljivije...da,da....meni je još više ža....buhuuuuuuubang
ma nema veze,tješim samu sebe da je to samo faza....evo nisam pisala post ovih zadnjih par dana u nadi da će se dogodit nekaj zanimljivog da van mogu ispričat i...ostadoh praznih ruku...dosadno je...znam...
ma nema veze(po 15.put,patetično)nešto ću ja već napravit,jer sam ja takav tip da ako se ništa ne događa u mom društvu ja nešto napravin da samu sebe zabavin..pa zato ljudi iz mog društva...čuvajte se....
i otkrit ću van malu tajnicu....hehe...postoji neko novi..mislin nije baš da postoji...ali se nadam da oće...tak je smišan....ma neću van ništa više reć....cerekcerekcereksad san vas lipo ostavila cile zbunjene,ali takva sam ,možete me samo volit...hehehehehehehehe(jare neću više)....greedy
p.s.poruka za moje društvo koje ovo čita:neću van ništa reć,neće,neću,neću,neću.....

- 20:12 - Komentari (33) - Isprintaj - #