**Jebesh Sve Koji Te Nerviraju...Ionako Znash Da Si Iznad Toga...**

subota, 29.04.2006.

...bilo pa prošlo...

sinoć,dakle još jedna večer kada nisam mogla zaspati,a to mi se događa u zadnje vrime;odjednom me obuzela tolika želja da sidnem za kompjuter i napišem novi post,ali to nebi bija onaj slatkasti tipa "ajme nemogu spavat oće se ko dopisivat,zašto me on ne voli itd."ne,to bi bija post koji bi učinija neke promjene u mom ... životu;ali ništa od toga;kad sam došla do kompića oko 1(posliponoći,naravno)mater mi je ka luđakinja (šta i je)uletila u sestrinu sobu di sam ja bila i izbacila me vanburninmadburninmadburninmad
iiiii tako je propala prilika da ja zapravo izbacin više sve iz sebe;da kažem nekim osobama da odjebu iz mog života jer mi škode i to poprilično,...ja neznam jesam li ja normalna ali ako ja zbog "toga" već večerima nemogu oka sklopit bez obzira kad sam rekla to onda meni spada pod NEPOŽELJNO!!!ali ne oćekujte daću pisat išta više o tome,misla sam to napravit sinoć ali od toga ništa...
ma već ću ja nekako skupit hrabrosti i rećtim pojedincima u facu sve šta mislim i osjećam,nadam se,iako sam vrlo svijesna da to moram napravit jer ova situacija ne vodi nigdi(barem mene)!headbangzato evo jedna mala porukica tj.zaključak ovog svega:ZBOGOM PRIJATELJI...!!!madmahkiss

- 09:45 - Komentari (47) - Isprintaj - #