**Jebesh Sve Koji Te Nerviraju...Ionako Znash Da Si Iznad Toga...**

srijeda, 26.04.2006.

evo meee....

prestanite plakat....evo me....cerek
a ja.....šta ću reć da nebudem dosadna sebi i Vama????
nemogu.....onda bi morala šutit,a to mi ne ide!!
evo ja trenutno slušam marca anthonyja i toliko sam se uživila da cilo vrime slušan istu pismu i postajem opsjednuta njom tako da ne...ajme jesam dosadna pa nemogu virovat;to je čudno,moj život je dosadan,ili nije,zapravo nije,ali neću van ništa reć,hehe....
cilo vrime čekam da oni debili s blatina više naprave blogove,samo mi je vidolino napravija(jedini iz razredano),ljudi pokrenite se,kao šta sam ja cila u pokretu...a sad će mnogi zavarit,ali....opraštam van..

pa baš ste neki,ja jesam u pokretu,zašto mislite da nisam,reć ću van se mami....ja oću mamuuuuuuuuuuuuuuuuyesburninmadbang

niko me ne voli,ja sam sama,ali ko vas jebe,dovoljna sam sama sebi jer ionako znam da sam savršena......buhuuuuuuuu,nemojte me ostavit,ja vas volim-(platit ću van samo da me volitewave)

jupiiii mene svi vole,joj,to je tak slatko;ajme malo sam zbunjena....ok,vrime je da ja prestanem pisat,jel tak!?lud

- 10:48 - Komentari (13) - Isprintaj - #