**Jebesh Sve Koji Te Nerviraju...Ionako Znash Da Si Iznad Toga...**

nedjelja, 16.04.2006.

sretan (neka bude vama kad meni nije) Uskrs

a ja van se javljam nakon male stanke,tijekom koje se svašta dogodilo ali neću o svemu pisat!
jučer mi je sveukupno bia loš dan;cili dan me užasno bolila glava,zbog toga sam se iživljavala na svima oko sebe (kolektivna isprikasmijeh),usput sam se posvađala s nekim ljudima,ali za ovo sam kriva ja,oni,vrime,situacija...sve.ja sam jako teška osoba i to ću uvik ponavljat jer će van to možda pomoć da me približno svatitezaliven.
neda mi se više isprićavat zbog svoje užasne osobnosti,jer ja stvarno nisam tila bit ovakva i moja je filozofija da se mene vli ili mrzi,nema previše toga između,tako da je na vama izbor....ali sve vas odma upozoravam da se od mene može očekivat sve i svašta dobro i loše;
ajde nemoj te me odma osuđivat i mislit da sam grozna,barem sam iskrena ako ništa drugo!
kod mene je u tjedan dana svaki drugi dan loš-barem za moju okolinu koja me "trpi" ,tako da se da zaključit da ni današnji dan nije bia baš najbolji,ali ovaj put nije krivnja bila izrazito na meni....bolesna sam,i to ne samo u glavucool nego me boli glavica,grlo i jedva se krećen;to mi je bila dodatna izlika za nastavak mog dnevnog rituala-izležavanje cili,cilcati dansmokin.
ali da cili dan ne bude u znaku depresije,na sreću me nazvala moja draga ane (zvana bule) koja me fala bogu uvik zna oraspoložit i njoj u čast pišem ovaj post ,jer me ona motivirala da se dignem s kreveta i umjesto da odem leć na kauć,odem na kompić i pišem vama,poštovaniwave

Image Hosted by ImageShack.us
that's meee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

za vas...

- 19:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #