**Jebesh Sve Koji Te Nerviraju...Ionako Znash Da Si Iznad Toga...**

petak, 14.04.2006.

.......lipo,lipo.......

kao što je jedna osoba već rekla danas je bia baš lip,lud i zabavan dan.bila sam svugdi,vidila svašta (nemojte odma pomislit na nešto drugonaughty) i ludo se zabavila.
ukratko...........zapravo neda mi se;kasno je spava mi se,ugašeno mi je svitlo u sobi tako da jedva vidin šta pišen a upaliti ga bi bija prevelik šok za moj organizambang
možda van ove slike pomognu shvatiti di san bila:

Image Hosted by ImageShack.us
ulaz u crkvu sv.duje (ja sam ka ono pametna jer to niko nije ka ono znanamcor)

Image Hosted by ImageShack.us
sad predpostavljam da znatewave

Image Hosted by ImageShack.us

i ovo isto..........

Image Hosted by ImageShack.us

i...........ov(ic)o..............heeeeeeeeeeeeeeelud

a sad bi ka tribala uzdignute glave i ponosno napustit sekine odaje (kompić je u njenoj sobi)prije nego ona dodje i izbaci mecooli to vjerujte ne baš nježno,ali ja sam tako dobra(moš mislit)da je svejedno vooolllllimcerek

- 23:52 - Komentari (13) - Isprintaj - #