**Jebesh Sve Koji Te Nerviraju...Ionako Znash Da Si Iznad Toga...**

četvrtak, 13.04.2006.

ne mogu virovat...

ja mislim da iman proročki dar!
mogli ste pročitat onaj post u kojem govorim o svom rijetkom dobrom raspoloženju,koje mi se u zadnje vrime nagomilalo
e pa prestalo je!!!
i to zahvaljujući dvijema osobama iz moje bliske blizine (ako se mogu tako izrazim).
te osobe neću imenovat,ali mislim da će se lako prepoznat nakon ovog šturog opisa.
one dvi su bile najprijateljice,sad nu najgore prijateljice,ali to mene nezanima previše,bit je u tome šta meni (čovjeku kojem strpljenje i smirenost nisu jača strana) smeta njihovo uzatopno PRESERAVANJE!!!
jedan dan se druže (i time šalju poruka da su one ka zrele,yeah rightthumbup),onda se sutra opet ogovaraju i zamalo potuku itd.
meni kao neutralnom pojedincu,jel i stvarno u ovom trenutku nema velike razlike između njih dvi,to stvarno nije jasno koliko god se ja trudila.
ja inače nemogu prešutit kad mi nešto smeta,i osjećan da ću se tako posvađat i izvriđat obe jednog lijepog i sunčanog dana,da će opet postat najprijateljice!nono

p.s.polako me prolazi ljutnja,ali sam ovo stvarno morala napist i izbacit iz sebe (sorry obemah)

- 11:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #