**Jebesh Sve Koji Te Nerviraju...Ionako Znash Da Si Iznad Toga...**

srijeda, 12.04.2006.

Zadnji dan!!!!

evo došao je i taj dan,zadni dan škole (prije praznika:-P).danas kao da mi se namjerno sve posložilo iman pisat i učit za nevirovat.ipak nešto me ipak raduje u ovom poluveselom danu,činjenica da popodne iden sa sekom(19) u grad u moguću kupovinu,dakako sve ovisi o majčici.našla sam jednu prekrasnu jaketu.... ali toliko o tome.jutor sam se opet ko i obično bez razloga naljutila na sve oko sebe,a to ide na živce koliko meni toliko i njima,a šta je najgore ja sam toga svjesna i opet to radim:-((((.iako sam još premlada mogla bi ja malo skoknit do psihića,ha?a ništa pokušat ću ostat smirena barem danas kad uzimam pauzicu lipu od škole,kad bi sve tribalo bit super bar na ovo kratko razdoblje....nadam se...a da sutra bi
tribala ić s danijelom do kauflanda (za one koji neznaju,ja sam iz splita,danijela ide samnom u razred i živimo blizu,super smo) i planiramo se nažderat onih jeftinih slatkiša do povračanja,joj kako slatko...

12.04.2006. u 10:36 | 2 Komentara | Print | # | ^
B E Z O B R A Z N O....=( | .~.~°°jare°°~.~. | 12.04.2006. u 21:10
B E Z O B R A Z N O....=( preB E Z O B R A Z N O....=( | .~.~°°jare°°~.~. | 12.04.2006. u 21:11

- 22:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #