Opis bloga

Misli jedne male velike curice koja ne zna što želi...

This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath

No, this is how it works
You peer inside yourself
You take the things you like
And try to love the things you took
And then you take that love you made
And stick it into some
Someone else's heart
Pumping someone else's blood
And walking arm in arm
You hope it don't get harmed
But even if it does
You'll just do it all again


Linkovi


I like

Gilmore Girls





500 Days of Summer





Amelie



credits
murderscene
xxxx
Pospremanje ormara života
utorak, 10.05.2011.
Želim samo malo reda... Razbacane stvari svuda uokolo po sobi svakako smetaju i ljute bilo koga tko bi se u njoj zatekao. Svi teže harmoniji, mirnoći, skladu...
Nije mi teško to pospremiti, natrpati u ormar u kojem ionako već ima previše stvari. Da, soba će tada biti u redu, ali ja ne trebam takav red.
Nekako se život može naći u neredu. Sve je razbacano, sve smeta, prave se hrpe nepotrebnih stvari i sve to zagađuje i blokira pogled prema onim pravim stvarima koje u stvari želim. Sada ne mogu vidjeti što bi to bilo. Sve oko mene mi odvlači pažnju, usmjerava me možda krivim putevima. Iako nisam sigurna koji od tih puteva bi trebali biti pravi, a koji krivi.



Nekad se osjećam kao djevojčica koja želi da joj mama pokaže kamo treba ići i što raditi. Tako je najlakše. I ako ti se ne svidi, možeš okriviti mamu. Najteže je kad znaš da si sam kriv za svoje loše odluke.
Teško je to... odrastanje... Sad treba počistiti sav taj nered koji se nakupio, posložiti sve stvari lijepo u ladice, a ono što ne valja baciti u smeće. Čak i ono što mi je nekako drago, ali znam da je loše za mene. E da, to treba baciti u smeće. Ali nemam srca za to. I onda to ostaje tu i guši me i smeta mi, ali ja se toga nikako ne mogu riješiti.
I zato sam u neredu. I ne znam kada ću nadići to sve gomilanje pogrešnih stvari, osoba, događaja, osjećaja i svega drugoga što mi smeta u životu. I ne znam kada ću znati da je napokon nastupio red i da znam što trebam i kamo idem. Možda nikada neću ni saznati. Možda neki jednostavno žive čitav život u neredu...


| 12:35 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |