Blue velvet

07.05.2005., subota

Zgodna zena ili Katie Holmes

E lipi moji pakleni je prosli tjedan bija,al necu o tome.Vrime je za opustanje.I tako upadne meni nekako u ruke Arena i jedan citat:'Holivudski glumac sprema se treci put pred oltar:njegova nova partnerica u Hollywodu,prijestolnici seksa,slovi za cudakinju zbog odluke da cuva predbracnu cistocu?'Tekst se odnosi na Cruisa i Holmes.i odma meni na pamet padne jedan film koji je zarija i palija devedesetih,a i dan danas puno zena ce van rec da im je najdrazi film 'Zgodna zena'.I dok ce mnogi povrsni ljudi rec da je to zato sta u njemu glumi neodoljivi Gere i zato sta svaka zena sanja da ima osmijeh Julie Roberts koji rastapa glecere brze nego efekt staklenika,ja tome pristupam s druge strane:analiticki.naime uvik se znalo da je muskima bitno s kolko su zena bili i da im je drago da u mladosti sta cesce upoznaju horizontalno dostupne pripadnice njeznijeg spola jer'samo jednom se zivi'.Ipak isti ti ulaze u brak s damama o kojima se ne prica kao o lakima,koje su dobre majke,domacice,uzorne zene,poslusne i bla,bla bla.I dok je mladim damama od rodenja usadeno da kad odrastu moraju bit dobre domacice,dobro kuvat,imat poslagano bar 50 proizvoda za ciscenje po abecednom redu u ostavi(ah sta bi mi bez mister muskula),izvrsavat bracne duznosti i ion,polako dolazimo do moga objasnjenja zasto zene vole prijespomenuti film.Pa sve bi tile bit Julija:j…. se na sve strane,neodoljiva je zaradi dovoljno love,a nakraju je ceka divni,zgodni neiskvareni muskarac koji je uz to i oce zenit,a o tome kako je beskrajno romantican necu ni pricat.Pa ljudi moji ne zovu svi taj film bezveze suvremenom bajkom;kolka je mogucnost da se nekome to dogodi 1:245989666869869/89689686832479654786248786962147878692 milijuna!!!I s obzirom kako vecina zena nema hrabrosti(da ne kazem muda) bacit se u kurve i ocekivat da ce se njoj dogodit bajka,totalno odustanu od toga ili rade nesto drugo-ponasaju se ka kurve(a cak ne dobiju ni lovu za to) a doma su svetice,a onda s druge strane jednu 26-godisnju glumicu koja je ocito jedna od rijetkih zbog njene odluke nazivaju cudakinjom? Nemojte me krivo svatit svak ima pravo izbora,a me iritira to etiketiranje ljudi zbog svojeg izbora!Zar bi ja tribala svoju susidu koja ima 19 i priko koje je prislo vise muskih nego sta san ja napravila kilometraze tribala nazvat cudakinjom?!?Mislim ko san ja da joj sudin???Stvarno bi ljudi vise tribali pristat prpat po tuden zivotu,a pogotovo etiketirat ljude.Zato drage moji mene ne zanima jeste li vi tip zgodne zene ili Katie Holmes…samo mi ostajte zdravi i lipi i citamo se

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>