Blue velvet

07.04.2005., četvrtak

U autobusu

Bas je cudno koliko zanimljivih osoba i situacija mozes vidit u-autobusu. A posto imam podosta staza u tim cetverokolnim tresekavin nakupninama metala, mislin da iman pravo napisat ric, dvi o svin dogadanjima u autobusu. I tako san van ja dragi moji danas, nakon pa ima jedno dobrih 10-ak godina ponovo vidila lenonice(ili lenonke kako ocete)!!!(Za one mlade,to su van cvike okruglih okvira koje su postale poznate jer ih je nosija Lennon,pa gle cuda-po njemu su i ime dobile).Ne mogu virovat da ih jos ljudi nose! Mislin nemojte me krivo svatit, ka da ja ono slipo pratin modu, jer je n epratin uopce. Stavise vec mi pomalo idu na zivce svi oni snobovi s ogromnin Dior cvikama (a jos su mi biserniji oni wannabe sminkeri kojima na cvikama pise Bior,a na torbi Wuiton).E uglavnom dugo nisan vidila te lenonice i bas su mi izvukle usta od uva do uva. A kad smo i kod mode otprije 10-ak godina sicate se onog dira roza sminka i crna olovka oko usta-e pa dragi moji ima zena koje to jos 'nose'.No da ne oduzavan s tim starim modnim hitovima, vracam se u autobus(mislima fala Bogu).E vec su pocele laganini vrucine, miomirisi se sire, a svakako ste u najgoroj situaciji kad se nadete s dvi babe u sendvicu (ne tom sendvicu perverznjaci jedni!!!J). Mislin nisan ja jedna od onih koji preziru starce, pa i ja cu bit jedna od nijih, ali oni stvarno imaju specifican vonj koji,pa budimo realni,i nije bas Channel 5. I dok miomirise jos nekako mozete trpit jer van se neko smiluje i otvori prozor, puno teze padaju razni razgovori koje zbog tehnickih problema ne mozete ignorirat (zbog neprisustvovanja moran vam dat mali opis ljudi).
Tip kojeg cemo krstit ka 1-mali obricani nabildani,zlatni debeli lancic oko vrata,koznjak,skupi mob.
Tip 2-visok,zgoljav,na sredini puberteta(odaju ga akne)
1:Ej di si ti,sta ima?
2.A evo bija na kavi pa iden doma.Sta je s tobon odakle ti?
1:Ma evo bija san kod cure od sinoc iden se doma obuc pa na posal.
2:Opa kod nje doma, ka se zenis, jel mala kakva ?
1:Ma nije ne zenin se al stvarno san dosta kod nje vise mi je i dopizdilo, jebate u zadnja 4 misaca najduze se nismo 2 dana.
2:UAAAAAAAA,a e seres(naravno vidno odusevljen),ma daj ne zajebaji?
1:Ma stvarno kazen ti.Evo ako ces iskreno vise mi je i dopizdilo…
Mos mislit(u slucaju da je istina jer ja ga ne bi takla ni izoliranin stapon)
Prica druga,glavne glumice dvi ekonomistice(izblajhana plavusa s prirodno crnon koson,i crnka s prirodnon svjetlo smedon koson)
1:Ajme znas sta puka mi je nokat jucer,popizdila san?
2:Ma nemoj mi nista pricat i moji pucaju ka ludi!
1:E znas sta san ja primjetila da mi obicno prvo pukne na kaziprstu,pa onda na prstenjaku.Ma vidi kako mi je grozno morala san ih sve osisat.E a da vidis moga momka,sinoc ti mi u autu
i ja ti njega ceskan po ledima,a on ce ti meni :ljubavi pa di su ti nokti?,a ja mu govorin ma srico puka mi je jedan pa san ih osisala,a on ti se poceja derat meni:pa jesi ti normalana….
Bla,bla,bla…
Uglavnom, nakon tako dubokoumnih razgovora tesko je o bilo cemu razmisljat.Ali uvik vas mogu odusevit rezervni prigovaraci. Tako san se i ja nasla u blizini jednog starog koji je ima komentar na sve zivo, a u prosjeku svaka 4. i 5. ric su mu bile materinu,kvragu,benti.Uglavnom dobro san se nasmijala,ispunila san dozu za danasnji dan.A sta se jos moze cut i vidit u autobusu?PA udite u jedan i otvorit ce vam se neiscrpna skrinja s 'blagom'.Ljudovi pozudrav zabolili su me prsti…

<< Arhiva >>