Blue velvet

17.03.2005., četvrtak

Zelim ti rec da ti oprastam,ne zato sta si ti od mene trazija to nego zato sta moran to napravit za sebe. Moran izbacit iz sebe to breme proslosti koje predugo nosim na ledima. Bila san ljuta,tuzna,a nista nisam pokazala;mrzila sam svo to iscekivanje,jos mrzim sve neprospavane noci zbog tebe.Eto rekla sam MRZIM,LJUTA SAM!Nije ni cudno nosit sve te emocije u sebi,ipak bila sam samo DITE.Nikad mi nisi reka oprosti.A onda sam to tribala.Sad,iako ne potpuno,shvacam.Nisi ti kriv,to je bolest.Znam da nisi tija al to ne brise cinjenicu da se to dogadalo.Ali eto,moram rekapitulirat svoj zivot i mislin da je ovo najbolje uzet za pocetak.Oslobadam te svake odgovornosti,ma dobro ne oslobadan te al ti OPRASTAM.Ipak si ti donija i puno radosti u mome zivotu i volin te jer se boris i volin te jer nas volis.I volin te jer ipak ti si samo jedan.

<< Arhiva >>