Blue velvet

05.02.2005., subota

Evo me opet i sta mi morete

Prije nego pocnen svakidasnju jadikovku prvo moran obavjestit znatizeljne mase koje u sve vecem i vecem broju svracaju na moj blog(njih cak3,00000000000) da je ispit prosa valjda dobro,al tek sljedeci tjedan cu bit obavjestena ocu se morat posluzit metodom nasih televizijskih kuca i morat sve reprizirat iz pocetka.No neka se dragi blogeri ne brinu-bit ce na vrijeme obavjesteni.A sad ono bitno.Ja nisan osoba koja ljude cijeni po izgledu,bankovnom racunu(sad se sjetih prijateljeve baze:tvoj idealan muskarac je 80-30-100000000000000000000(godine-centimetri-stanje na kartici))) ili necem trecem al me izuzetno zivcira ljudska glupost,primitivnost i tzv.balkanizam.Citan danas u novinama da su clanove emisije nazovimo je "Po dana torture" zaradili kaznenu prijavu dok su snimali dio svoje emisije.Neka in,samo san to cekala.Ja nisan lokal patriotski nastrojena i misljenja san da dvi doticne,nazovimo ih, Metla Ziletic i Serijana Mlatinic i njihovi kompanjoni,ne samo da nemaju smisla za salu(pa pogledajte samo onog Pomu Kerefekica kojem triba prosjecno 655500000000 sekundi da isprica vic o plavusama i uz to zaboravi glavnu recenicu u vicu) nego su beskonacno vulgarne i primitivne.I stvarno ne znan kako nasi mili Slavonci ili Zagorci mogu uzivat u njihovoj emisiji koju uopce ne kuze.Najjaci su mi kad postavljaju pitanja krezubin starcima koji ne da nisu isli,nego nisu ni vidili skolu pa fala bogu ljudi ne znaju te rici-nista cudno,al bas me zanima sta bi bas te pametne i obrazovane djeve(a do 25. godine nisu bile vridne zavrsit pravo) rekle kad bi in neko upa
i pita ih sta je npr.stereologija;bas bi to bilo zanimljivo!Ma nemojte se ljutit ja njih ne znan,ono sta se rece,u dusu al mi ide na zivce sta su na nacionalnoj televiziji i sta ce svi mislit o splicanima i splicankama i ostalin dalmosima da su glupi,nemaju smisla za salu,stalno seru po drugima,da su zenske izblajhane sa kilon sminke i da in je jedini smisao u zivotu udat se,a nista od toga u vecini slucajeva nije istina.

<< Arhiva >>