petak, 16.05.2008.

Musical day

John Howe,
I just wanted to say that I'm absolutely amazed by your work! You seem to pour most of your love towards drawing through your pencil, right on the paper... Those drawings of elves, so perfect and calm, but still melodious and symmetrical...
Thank you for making my day!

Evo to je samo bilo moje malo pisamce u rubrici Guestbook na osobnoj stranici Johna Howea... Stvarno mi se svidjaju njegovi radovi... Tako melodicni... A ja sam danas sva ponosna na sebe! Naucila sam svirati jednu predivnu pjesmu na klaviru... Zove se Together We Will Live Forever... nam ju vec napamet... Iz filma The Fountain... Predivno! Savrseno! Samo sto uvijek placem dok ju sviram... Evo vam ta pjesma i jos jedna na ciji kraj sam ja odmah gotova...

Together We Will Live Forever


Death Is A Road To Awe

°11:01 - Komentari (0) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.