četvrtak, 15.05.2008.

Volim / Ne volim

Volim isprobavati boje...
Volim ne pisati stalno u crnoj boji...
Volim Requiem for a Dream...
Volim The Fountain...
Volim Morgul Queen...
Volim to sto i ona voli Fountaina...
Volim pregledavati filmove koje godinama nisam gledala...
Volim kada sam sama doma...
Volim gledati filmove za koje nikad nisam cula, ali nekako znam da su dobri...
Volim to sto sam danas u skoli cjelo vrijeme mislila svoje, a svejedno uspijela izvuci nekakvu dobru ocjenu iz povijesti...
Volim pisati o onome sto volim...
Volim moje ceste iluzije, fantazije i snove...
Volim moju dimenziju, moj svijet...
Volim to sto je recenica sa mojom dimenzijom dobila 3 wuba...
Volim stavljati 3 tockice na kraju recenice...
Volim pisati...
Volim broj 13...

Nevolim to sto sam danas nasla puuuuno razloga da sam cista nesreca drugim ljudima...
Ne volim to sto me ceka jos sati u skoli...
Djelomicno ne volim to sto sam ponekad suvise dugo u mom svijetu, mojoj dimenziji pa zaboravim da imamo probu sa bendom ili nesto slicno...
Ne volim to sto moja jedina frendica ima drugu frendicu koja mene ne podnosi...
Ne volim ideju da bi mogla zveknut tu curu svaki put kada vikne na mene dok prolazim pored nje...
Ne volim se pokusavati drzati pod kontrolom kada ona vice i psuje te pljuje po meni kada sam blizu, i kada sam daleko...
I malo vise nego ne volim nju...
Ne volim to sto ona bas mora biti tu u nasoj skoli...
I to sto je svaki njen sat u ucionici blizu moje...
Ne volim to sto zasuti svaki put kad zarezim na nju, a ne kada ju lijepo zamolim da se ne dere dok ja prolazim...

Ali volim nadu da ce se to sve posloziti bas onako kako bi trebalo biti...

°17:14 - Komentari (0) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.