ponedjeljak, 03.03.2008.

bloooooodyyy

haha.... evo mene napokon domaaaa.... skola mi pocinje za kojih sat vremena.... pa se moram pozurit.... hh.... subota je prosla kako sam i zamislila. zatvorena u uskoj sobici bacajuci bijesno sve stvari iz moje sobe.... izbacila sam 5 ogromnih vreca vaaan.... hh.... sad mogu disat.... ajd da sam i to dozivjela... ali nedelja je bila malo manje happy. posvadjala sam se sa starom, i to gadno. pa nije bilo nis od pola stvari koje sam htjela napravit, ali sam bar provela par sati u nasoj predivnoj maximirskoj shumiii... bilo je toliko ljudi da sam se zavukla prilicno duboko u onaj dio maximira gdje nema putica, i staza... tak da sam jucer uzivala u svojoj slobodi, i samoci... makar vjerojatno ne zvuci tako prekrasno, meni je bilo izuzetno dobro.... bas ono sto mi je trebalo.... samo, kao sto uvijek postoji neko malo sranje koje je u stanju sjebat cijeli dan, niti moju nedelju nije preskocilo. vidjela sam neke stvari koje mi stvarno nisu trebale u zivotu.... opet sam potvrdila teoriju mog autsajderstva... naime, vidjela sam sve, ali bas sve moje "frendice" vani, u parovima, ili grupicama od troje, ili na rolanju, ili sa biciklima, ili jednostvano hodaju.... mogu se kladit da im ja nisam bila ni na zadnjem od zanjih lista ljudi koje bi se moglo, u najgorem slucaju zvat van na rolanje ili tome slicno...
anyway, ja se moram sad probat potjerat da se pokusam pocet spremat za skolu. jos si moram smixat nekaj za rucak.... ajoooj....

°11:04 - Komentari (0) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.