nedjelja, 22.04.2007.

Što me ne ubi, ojača me!

Odlućio sam se poćeti manje mariti za neke stvari kojie se mene uopće ne tiću! Ko sam ja da sudim nekim ljudima ako i sam nisam ništa puno bolji!!!! Nitko se neće popraviti jer jedino što se kod ćovjeka može promijeniti je izgled!!! Od danas živim po još jednom motu: ŠTO ME NE UBI, OJAČA ME!!!! Tako da više nećete viditi Matiju nego samo Matu koga svi poznaju, jedina promjena je kaj se više sigurno neću dati zajebavati!!!! Tako sad sam se ispucao i sad mi je puno ljepše i lakše i opet mi se napravio stari kes na licu :)!!! Samo molim bez ikakvih pitanj iz prošlosti!!! Netreba se obazirati na prošlost već misliti na budućnost. Sadašnjost ne možemo nažalost upravljati!

- 13:15 - komentari (22) - print - Što me ne ubi, ojača me! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.