četvrtak, 19.04.2007.

Prijateljima

Naučio sam...
Da život što je bliže kraju brže odlazi...
Naučio sam...
Da budemo sretni što nam Bog ne daje sve što od njega tražimo
Naučio sam...
Da novcem ne možeš kupiti status
Naučio sam...
Da one male svakodnevne stvari čine život tako spektakularnim
Naučio sam...
Da se iza svačije teške maske krije netko tko žudi za poštovanjem i ljubavlju
Naučio sam...
Da Bog nije sve postigao za jedan dan. Zašto onda mislim da ja mogu?
Naučio sam...
Da ignoriranje činjenica ne mijenja činjenice
Naučio sam...
Da ako se želiš nekome osvetiti, samo dopusti toj osobi da te još jednom povrijedi
Naučio sam...
Da ljubav(a ne vrijeme) lijeći sve
Naučio sam...
Da svatko koga sretneš zaslužuje biti pozdravljen s osmijehom :)
Naučio sam...
Da nijedna osoba nije savršena sve dok se u jednu ne zaljubiš
Naučio sam...
Da je život težak, ali da sam ja jači
Naučio sam...
Da prilike nikad nisu izgubljene, netko će iskoristiti one koje ti propustiš
Naučio sam...
Da dok u sebi skrivaš ogorčenost, sreća cvijeta negdje drugdje
Naučio sam...
Da je osmijeh besplatan način da poboljšaš svoj izgled
Naučio sam...
Da ne mogu izabrati osjećaje koje imam, ali da mogu izabrati što ću u vezi njih poduzeti
Naučio sam...
Da svatko želi živjeti na vrhu planine, ali sva sreća i iskustva događaju se dok se penjemo
Naučio sam...
Da je savjet najbolje dati u dva slučaja: ako ga netko traži, i ako je nečiji život u opasnosti
Zaključio sam:
Da što mi manje vremena preostaje,to više stvari imam za obaviti!!!!

- 20:51 - komentari (2) - print - Prijateljima -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.