srijeda, 18.04.2007.

Shoping sa starim!

Bilo je to prošli vikend kada smo išli kupovati u Zg meni hlače i loptu i kopačke mi nove! Dođemo mi pred neki trgovački centar i pita mene stari idem li sam ili će on samnom?! Kažem mu da mi je tak svejedno sam da me ne sramoti!! On mi kaže neznaš ti kaj znaći sramotiti i tada je sve krenulo!!! Prvo uđemo u butik i ja izaberem jednu majcu ali on uzme cijelu onu lutku i donese je do kase, a da izgleda pametnije strpa si majcu u hlaće!!! Poćne mi ugovarat prodavaćicu, isprobava balerinke, i kaže prodavaćici ja bi te vodil doma (mašući novcima ispred nje) ali moraš pitati moju ženu!! I dobro izađemo mi iz butika i idemo u kafić koji ima pravi ulaz i vrata koja su zakljućana. Dođe do zakljućanih vrati i poćne cukat i napravi onu zbunjenu facu i ćudi se konobarici. Ja već sjedim u nutra a on iz vana meni maše tak da su svi na kraju gledali u mene!!!!

- 12:38 - komentari (15) - print - Shoping sa starim! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.