utorak, 17.04.2007.

JEDNOM I NIKADA VIŠE!!!!

Danas mi se dogodilo da sam prvi puta ubio Životinju!!! Svima sam govori da ni mravu nebi naudio i na kraju dobim izbor hoću li pustiti staro i nemoćnog starca da gladuje ili ubiti racu!!!! Prvo nisam htio ali kad sam se uvjerio da starac stvarno nema kaj za jesti pokušao sam prvo nagovoriti Špoljarića da ju ubi ali on se zasrao race da ga ne ugrize!!! (KOJA SI TI PUSSY) i onda mi je samo ostalo da ju ubim!! Dobio sam nožić od dva centimetara da joj odrežem glavu!!!! Strašno!!! Pošto ju nisam htio mrcvariti s tim malim nožićem tražio sam Špoljarića da mi donese sjekiru!!! Dalje neću u detalje jer je grozno!!! Isprićao sam to Klipi i Neli, Klipa mi se smijao a Nela je rekla da sam baš glup da sam trebao ostavit starca da gladuje!!!! Pogriješio bi kad bi napravio bilo koje al mislim da bi za starcem duže tugovali nego za racom i da sam dobro postupio! Nebojte se sad kad sam vidio kakav je to osjećaj siguran sam da neću više nikada ubiti nijedno živo biće!!!

- 15:10 - komentari (2) - print - JEDNOM I NIKADA VIŠE!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.