nedjelja, 15.04.2007.

strah u ulici

Sory Nela al ovo smo morali napisati!Da bilo je to jedna obična dosadna većer sve dok u naše živote nije uletio neki lik sa puškom(mitraljezom)!Naime u malo pripitom stanjupartyparty nas dva frajera našli se zajebavat pred kućom od luđaka i to u 12 na većer. naime nismo ni slutili šta će se dogoditi sve dok moj frend nije krenuo u krivom smjeru vičući Mata okreni se majmune! Nisam ni slutio da mi s leđa dolazi neki majmun s puškomeek! Nisam se ni snašao a moj vjerni frend bio je već nekih stotinjak metara od mene u punom šprintuwave, ali nebojte se brzo sam ga stigao i na kraju i pretekao od straha! Nisam nikad mislio da će mi nogomet i trćanje toliko pomoćismijeh! Bila je to luda i nezaboravna većer i ovom prilikom pozdrav Neli i Mirni! Cure jeste mogle spavati od filma?smijeh

- 12:44 - komentari (10) - print - strah u ulici -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.