petak, 16.05.2008.

Izviđački snovi...

Da znate, ja sam vam izviđačica. Vodnici su mi Boška(ja sam ga prozvala Bokša pa ga sad svi tako zovemo smijeh) i Marty. Idem u odred "Jadran", vod Plavi štrumpfovi. Idemo svako malo na izlete, evo idemo i danas pa će nas oslobodit škole.smijeh. Super se zabavljamo, ide i Nika sa mnom, učimo vezat čvorove, postavit šator, crtat skicu (imat ćemo svi 5 iz matematike smijeh), pucamo fore, stvarno zakon. Jedva čekam logorovanje na ljeto, 15 dana na Zlarinu! smijehrolleyessretannaughty. Svima toplo preporučujem da se upišu! Pozdrav svim izviđačima! kiss

- 12:46 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Svibanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdi ću vam ja pisat o svom životu, prijateljicama, školi, svačemu...

Himna vatri

Plamen se diže a iskra sipa
i slušaju nas jela i bor.
Dok iz daljine miriše lipa
iz bratskih grla čuje se poj.

Doline mile vaše su vode
za braću bile vilinski gaj.
Planino mila lučo slobode
ti si nam bila zemaljski raj.

Zakunimo se imenom majke
da ćemo bratstvu krčiti put.
Bratimstvo naše nisu to bajke
već čelik skovan u borbi ljut.

Nek iskra sipa a naše vatre
nek pale srca da bukne plam,
kliknimo kletvu nek narod satre
svakoga koji nam nanosi sram.






DIŽI SIDRO, DIŽI JEDRO



Diži sidro, diži jedro
plavo more zove nas
nagib broda ritam drag je
volimo i vjetra glas.

Pomorci smo izviđači
sretna mladost svi smo mi
ljubav nam je jadran plavi
vjerni smo mu sinovi.

Nas pučina plava zove
svaki je na mjestu svom
plavac naš i bijela jedra
pomorcu su dragi dom.

Pomorci smo izviđači
sretna mladost svi smo mi
ljubav nam je jadran plavi
vjerni smo mu sinovi.