< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni:
eto zovem se vjeko imam 16 godina
roden sam 13.2.1991. idem
idem u prvi raz 10 gimnazije :(
slusam metal, black metal, i neke
rock grupe...
rock u zadnje vrjeme manje slusam
sad uglavnom metal...
sviram bubnjeve i sviram za band
INTERCEPTOR
najvise mi je stalo do osobe koju
volim najvise na svjetu i nebi je mjenjo
ni za koga na ovom svijetu a to je
DORA
bez nje moj zivot nea smisao...
grupe koje slusam:
Cradle of Filth, Blutengel,
Sentenced, Megadeth,
Metallicu, AC/DC....

Linkovi




nemoj kliknuti

In my dreams

I feel the coldness in my heart
I wish that you could be with me
I wish you could heal my deepest pain
And take me away from all my fears
But I'm trapped in my world of doubts
I'm not free to follow you
I know you would give everything you got
And you would handle me with care

I will never forget the moment when you looked into my eyes
When I touched your skin for the first time, I felt heaven in my hands
So I tried to close my eyes
And I'm dreaming me away
In my dreams you hold me tight
In my dreams you're always here
I never want to wake up again
Don't want to face reality
Once so far away from me
But you will always be in my dreams

In my dreams
In my dreams



Silent Tears For You

I know the darkness is your leader
There's no light inside your heart
I can't forget that your depression
Breaks my love apart
I spread my wings against your shadow,
my love can't really light your shades,
And i wish i could forgive you,
But every day is still the same.

I feel our love is not forever
Seems like a neverending war
You can't repair my bleeding soul
Cause no one hurts like you my dear

And I will never fly with you
Never you should see me cry
I never told my dreams to you
You could never see in my eyes
But in my tears there's also heaven
Bll my love and all my dreams
I realize I can't stand your coldness
I realized to late my dear



Stay

If this world is wearing thin
And you're thinking of escape
I'll go anywhere with you
Just wrap me up in chains
But if you try to go alone
Don't think I'll understand

Stay with me
Stay with me

In the silence of your room
In the darkness of your dreams
You must only think of me
There can be no in between
When your pride is on the floor
I'll make you beg for more

Stay with me
Stay with me

You'd better hope and pray
That you make it safe
Back to your own world
You'd better hope and pray
That you'll wake one day
In your own world
Coz when you sleep at night
They don't hear your cries
In your own world
Only time will tell
If you can break the spell
Back in your own world

Stay with me
Stay with me
Stay, stay with me
Stay, stay, stay, stay, stay
Stay with me



četvrtak, 01.02.2007.

NOVI POST...WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...

ovaj...
buduci da je Vjeko pre ljen da napise novi post ja ga pisem umjesto njega...
zato i je ovaj retardirani naslov...
inace...
vjeko je bolestan...
hmm...
i ja sam...
zarazih ga...
zlocesta curica...
lol...
ovaj...
vjeko je poludio...
samo da vas obavjestim...
ludi...
skace po sobi sa gacama na glavi...
lol...
mislim ne jos,al bude...
lud je...
iako govori da je u bedu...
preko mobitela i msn-a se cini jako hepi...
i meni je drago zbog toga...
kao sto vidite...
kopira me...
jako...
stavio je novi box...
ko i ja...
i u tom boxu je napiso nesto o sebi...
ko i ja...
ccccc...
kopira...
mah...
nea veze...
meni drago...
iz tog boxa se nemoze zakljucit puno o njemu...
pa cu ja napisat nesto o njemu...
hmm...
pa poceo je slusat metal...
dosadio mu ac/dc i sad slusa cof,metallicu,megadeath i him...
oke him je i prije sluso...
neko vrjeme...
dok je jos bio sedmi razred furo se na skejtera...
ne oprostite sk8era...
valjda se tak pise...
onda je poceo pustat kosu...
i bio je slatka curica...
sad kad mu je kosa puno duza...
hmmm...
taj dio cu ipak zadrzat za sebe...
ovaj...
ah da...
o vjeki...
onda se preselio u jednu skolu u osmom razredu...
i nakon nekog vremena promjenio se...
tak on sam kaze,ja neznam...neznadoh ga prije...
otvorio se...
nie vise bio sramezljiv...
vise je izlazio...
poceo je svirat bubnjeve osnovo je bend...
zaljubio se...
osim svega toga...
sto napisah o vjeki...
a sto je jako malo...
vjeko je jedno prekrasno bice...
pomaze kolkio god moze...
kome god moze...
i kad god moze...
zeli da sam sretna...
da mi je dobro...
da nisam sama i zbedirana...
zeli samo najbolje...
ne tjera me na nista...
njezan je...
oprasta...
SVE...
al kad kazem sve,onda i fakat mislim sve...
podrzava me...
tjesi...
i uvijek je tu...
sve ce napravit za mene...
a ja...
ja hmm...
nekad nisam ona koju on zasluzuje...
nekad se grozno ponasam prema njemu...
ljutim se bez razloga...
cak nije razlog ni ona jebena menga...
nekad samo puknem i onda se iskaljujem na njemu...
a to nie ljepo od mene...
e a on mi sve to oprosti...
i sad nemojte rec da nie dobar...
meni je jako zao nakon toga kaj napravim...
jako,ali uzasno zao...
a on...
on mi kaze da je sve oke...
i da nea veze...
stvarno je dobar...
oke...
sad vam otkrih vjekinu pravu stranu...
ali to ste i mogli sami otkrit po njegovim proslim postovima...
iako su uglavnom bili spotovi i textovi posveceni meni...
ali i to je preljepo...
posvetio mi je te pjesme...
nekad mislim da je cijeli njegov zivot posvecen meni...
da sam ja centar tog njegovog zivota...
ah...
ovo je grozno...
meni suze idu...
sorite...
mislim nie grozno...
to je fakat preljepo...
tolko toga napravit radi jedne cure...
jebemu...
VOLIM GA...
OBOZAVAM GA...
ZELIM GA...
IAM GA...
ajme...
oke...
plz komentirajte...
iako se post mozda cini bezveze...
ali nesmije bit bezveze...
mora bit dobar...
mora...
ipak je to vjekin post...
a sve njeogovo je dobro...
osim mozda mene...
sad kad procita reci ce mi da je post preljep...
i da sam ja isto njegova i isto dobra...
sa u njegovom zivotu nea nista dobro osim mene...
ah...
vec znam kaj ce rec...
uglaFnom...
to bi bilo sve od mene...
sljedeci post bit ce vjekin...
i bit ce puno bolji od ovoga...
vjerujte...
pozdraFi...

p.s.-sry na greskama ne pazim na njih...
by-ja

- 18:22 - Komentari (57) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.