< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

Welcome

Dobro došli na moj blog!

O meni

Ja sam jedna pubertetlija ili ti tinejđer, koji ia 14 godina..
Iam svoje društvace koje obožavam i koje me nikad nie iznevjerilo...
S njima dijelim sveee svoje tajne..

Obično izlazim negdje izvan kvarta, a ak sam negdje u kvartu to je neki ulaz u kojemu pijemo... haha... (šala)
Ja jednostavno sebe mrzim zato što su me roditelji napravili zdravog, a ja si uništavam život !

Volim:
-bit zaljubljen
- prijatelje
-debatu
-Dinamo
-cure
-romobilanje
-svoju obitelj
-svoj mobitel

Ne volim:
- nepravdu
- kukce
- svađanje
- fejkere

Ovisan o:
- zabava
- Neskafe od vanilije
- adrenalin

Želim:
- romobil
- sjedit u tramvaju (mrzim stajat)

Linkovi

YouBito
Lovro
Ana i Petra

Nijet naslov
utorak, 11.11.2008.

Pozam vas!
Dakle.... kod mene nea nikaj novog.... ovaj faking tjedan imam tri testa... u ponedjeljak sam imo glazbeni.... sutra imam kemiju, a u četvrtak imam test iz rvaCkog i engleskog.... xd.... treba sad štrebat.... no dobro.... valjda ću se stić.... btw.... sve se može kad se hoće... al ovo će fakat bit komplicirano.......



| komentiraj (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.