< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

Welcome

Dobro došli na moj blog!

O meni

Ja sam jedna pubertetlija ili ti tinejđer, koji ia 14 godina..
Iam svoje društvace koje obožavam i koje me nikad nie iznevjerilo...
S njima dijelim sveee svoje tajne..

Obično izlazim negdje izvan kvarta, a ak sam negdje u kvartu to je neki ulaz u kojemu pijemo... haha... (šala)
Ja jednostavno sebe mrzim zato što su me roditelji napravili zdravog, a ja si uništavam život !

Volim:
-bit zaljubljen
- prijatelje
-debatu
-Dinamo
-cure
-romobilanje
-svoju obitelj
-svoj mobitel

Ne volim:
- nepravdu
- kukce
- svađanje
- fejkere

Ovisan o:
- zabava
- Neskafe od vanilije
- adrenalin

Želim:
- romobil
- sjedit u tramvaju (mrzim stajat)

Linkovi

YouBito
Lovro
Ana i Petra

Mrtva subota
subota, 01.11.2008.

Poz!
Eto, kao što znate danas je dan kada se sjećamo na naše Pokojnike...
Na žalost... nisam bio na grobu od svoje bake... Trebao sam ić no nisam imo volje...
No eto, barem sam svratio do žive bake i malojoj očistio dvorište od lišća... vidite vi koja sam ja zapravo dobra dušica... heh...
Dakle.. Sutra je nedjelja... imam puno posla... Moram učit fiziku, moram se pripremit za vjeronauk jer ću držat predavanje... i zate o čemu... heh... o spolnosti... loool... xd
Dakle... izgubio sam svu volju čim sam se sjetio da moram učit fizikuu... a fakat mi se ne daaa... nemam volje, a ni želje da nekaj o tome naučim... A zapravo, čemu treba fizika.. kaj će mi to... gdje ću ja u životu morat mjerne jedinice pretvarat?
Uh... da...sad se sjtih da pišemo i test iz kemijeeee... kmeeee... ovaj nadolazeći tjeda će bit naporan...

Ne znam kaj da još drugo napišem....
Pozdravljam vas sve i nadam se da barem vama sljedeći tjedan nije paqleni kao meni...

PEACE



| komentiraj (18) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.