Neki moj svijet...

utorak, 20.06.2006.

Ljuta sam, jako jako sam ljuta.... + update

Dan mi je totalno pocea naopako! Zivo me zanima sta slijedi??? Da me neko zalije vodom, da padnem i slomim nogu??? sta????? Cin san se ustala sve je nekako bilo zbunjujuce, i naopako... Krenila sam na posa, pa mi je bilo vruce i vratila sam se doma prisvuc se u suknju, pri oblacenju sam zapela i pala koliko sam siroka i duga!!! lud Onda idem na posa, i penjem se uz skale da otvorim vrata, kad paf zapne mi slapa, ostane na pola skaline, meni noga odleti, zapne izmedju skale i slape i cila se izgrebem...burninmad Onda udjem u ured i odma pravac i lupin se od kraj stola...headbang Definitivno nije moj dan!!! mad kako sam zivcana neka mi neko kaze samo jednu krivu ric, bojin se da cu vatru rigat!!! bang
I jos Onaj moj. Kako mi je jucer diga zivce pa to je cudo jedno!!!puknucu
Nisan napomenila, da je jucer dosa doma nakon 15 dana sta je bija na brodu. Naravno, ja sam radila i pustila ga da spava cilo popodne. Zvala sam ga tek oko 19 sati kad sam bila gotovo sigurna da vise ne spava. On je bija u ducanu i javija mi se nakon 20-tak minuta. Lipo nesto cakulamo, pitam ga oce li sta dolaziti do mene, kaze da nece (namcor), da ce mu svratiti rodjak i da ce ici spavat jer je umoran i jer mu fali sna. OK. rekoh, ostat ce doma, odmarat se.
Kazem ja njemu: Onda cu ti se javit malo posli, na telefon. A on veli: Moze, ako ne buden doma, zovni me na mobitel bit cu sa rodjom isprid zgrade!!!myspace Ja opet kurca ne kuzin!!! Nazoven kumu i kazem joj da cu doc, jer sam joj tribala odnit neke stvari. I krenem ja kod kume, malo privrtim film u glavi i kazem ja sama sebi: Mala on opet sere kvake!! yes Zovi ga!!!!
Nazovem ja Njega i onako vec poluljuto recen Mu: Slusaj, ako si ti tija ic vanka onda si moga lipo rec, a ne ka ono doci ce mi rodjak, pa ako ne budem u kuci, isprid kuce san!!!
A on, kao da to nije uopce tako, da su oni isprid kuce bla bla...i da sam ja krivo skuzila...lud Opet ja ispala glupa plavusha!!! Nisan se tila svadjat pa san mu samo rekla: Moga si lipo rec i amen!!!
Nista ja, opet prisutila, i kontam: nije ni proslo 10 minuti otkada smo se culi a on je vec otisa vani!! Znaci dogovorili ste se za izac, a mene ka ono mantas da cete bit isprid zgrade. myspacepa nisan ja bas tako luda kako me smatras. Nebila ja luda i poslala mu sms:
''Ma znas sta uostalom, bas me iritira sta ti prvu vecer dolaska provodis sa rodjakom, mogla san i ja doc isprid tvoje zgrade. A sigurno nisi pomislija da sam se ja mozda zazelila bit s tobon duze od 5 minuta???''
Odgovor nisam dobila jer nemoze zvat ni slat sms-ove...al nisan ni ocekivala odgovor....
tako ja bila neke dvi ure kod kume, zajebavala se s njom... i onda oko 21:30 otisla doma. Kad sam dosla doma, zovem Ga da to rjesimo, a On kao da ce mi se javit kad dodje doma jer taman rodjaka vodi doma. Ajd dobro. A onda kad me nazva....
Pocelo je normalno sa tim sta radis, sta ima kod kumova....
I kazem ja njemu da su pitali di je on, i da mu ovo veceras nije uopce u redu! no Ne! Naravno, nisam ni ocekivala drukciju reakciju, a on kaze da sta nije u redu, da je sve normalno. U meni vec kipi, rekoh mu da nije u redu da on prvi dan kad se vrati doma provodi sa svojin rodjakom, a ne sa svojom curom!!! Da bi on meni reka kao sta pravim dramu da on meni zadnje tri godine ponavlja da na njega ne racunam prvi dan kad se vrati sa broda. Ma je, istina je to, odgovorim ja, al isto si otisa sa rodjakom. On sad vec ljutitim tonom mi govori: pa nismo isli vanka, po kaficima, napravili smo djir po gradu. burninmadGorimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... i zivcana vec mu kazem: pa mogla san i ja doc do tebe i mogli smo tih uru ipo vrimena provest zajedno i setat.... sve smo to mogli ja i ti .... zujoA on meni na to: Pa imat cemo vrimena, sutra preksutra cili dan....
to je bila kap koja je prelila casu: Kako ti znas da cu ja imat vrimena sutra, preksutra!!!!! Da bi on meni reka: Neces imat vrimena, jeli, sta ne moram se onda ni vidit cilih 7 dana!!!! madmadmadmadmadmad Koji kurac, mislim se u glavi, nemoj da ti se to dogodi, mater ti milu!!!!!blabla Da bi on meni onda pocea da on nema zivaca svadjat se i da su to gluposti.... kad sam to cula samo sam mu rekla ajde bok i poklopila slusalicu!!!! myspace Ajme kako sam popizdila, on opet smatra da nije nista lose napravija, i da je sasvim ok sta je on svoju prvu vecer dolaska kuci provea sa svojin rodjakom...

evo taman me zva i vidi vraga, on sve cili super prema meni.... ma koji kurac me pravis budalon??? opet mi je diga zivac!!!! I svadjali smo se, i kaze mi da u cemu je problem sta je on sinoc bija sa rodjakom a ne sa mnom.. i zasto pravim od slona raketu???? lud Kretenu glupi, majmune.... nisi se sigurno zapita jesan li se zazelila da te vidin i da buden s tobom... rekla sam mu da je moga sve ove dane bit sa rodjakom, a sinoc smo tribali bit zajedno!!! Naravno, opet me okrivija da ja nisan normalna i da pravim dramu di ne triba!!!! ma neces me jebat.... ima da se prvi dan nadjes sa mnom a ostale dane, ajde di oces... kako to ne moze shvatiti to mi uopce nije jasno... i kaze mi sad pa nisan nigdi bija, nisan bancija...koji glupi izgovor... pa nisi bija sa mnom, meni je to dovoljno!!!! i puna kapa mi ga je vise!!!!

ajde sad molin lipo, JELI BI VAMA SMETALO DA VAM MOMAK/CURA DODJE DOMA NAKON 15 DANA I PRVU VECER SE NE NADJE S VAMA, NEGO BUDE SA NEKIM DRUGIM, NIJE VAZNO DI?????????????


I jos jedna stvar. Ja sam nesto primjetila... i to mi nikako nije se svidilo. svaki put kad on dodje doma, mi se moram posvadjat.. U mene kao da udje neki vrag i ja pjenim!!!! svaki njegov pokret, svaka njegova kriva ric...sve mi smeta...sve me zivcira, sve me iritira... i jos kad mi ovako prvi dan ne nadje se sa mnom, meni je zabiljezeno kakvi ce mi bit ostali dani... i stvarno, bas se osjecan sjebano kad dodje, samo se zivciram, ljutim i svadjam s njim... a stvarno ne kuzin zasto je to tako!!! i znajuci sebe, sad cu se toliko nadrkat, da se necu tit vidit s njim iducih 7 dana. namcorburninmad u materinu kako sam zivcana i ljuta.. nije ni cudo da mi jutros nista ne ide i da stalno padam....
Sad definitivno jedva cekan da ode na brod. . Bas san nekako smirena kad je na brodu... znam da ce navecer me doc vidit na 10 minuti i to je to!!! A ovo kad je doma, i u meni nemir, vrag me neki tira da se svadjam s njim... bas me zivcira ... myspace Je li to normalna reakcija, pojava da se ja sva razbjesnim kad on dodje doma i pretvorim se u myspace i myspace ???????

update 12:28

evo opet je on mene zva, i pita jesam li jos ljuta??? i jel ga volin??? rekla san da sam jos ljuta i da ga ne volin jer nije zasluzija!!!! bas mi ga je pun q.---- kako se moze pravit da je sve ok???? ne kuzin kako misli da ja na njegovo cmoljenje opet padnem i rastopim se i kazem da je sve super??? dobro jel on lud il se pravi lud?????


- 08:15 - Komentari (37) - Isprintaj - #