Neki moj svijet...

petak, 16.06.2006.

Sta ona ima protiv mene???

Dobro jutro, ja neman produzeni vikend i otkad sam se ustala iman osjecaj da je ponediljak. Sve mi nekako naopako. Bas mi je jucer godilo da se nije radilo, lipo sam ujutro ispijala kavu sa Njegovom sekom, cakulale jedno dobre 4 ure... a znas kako je to kad se nadju dvi babe koje nisu odavno pricale, a odma isprve skuzile da ih iste stvari zivciraju i da su iste stvari zamjetile. jojjjjjjjjjjjjjjjjjjj.... posli toga sam lipo spavala i onda navecer bila kod mojih dragih kumova. Bas nam je bilo lipo, zajebavali se, smijali, jili sladoled....ma bas super..doduse malena je bila grintava, pa smo je brzo spedili lec.
Nego, eto prosa je i rodjendan. Svima vama koji ste mi cestitali, jedno veliko HVALA!! Zaista ste me ugodno iznenadili!!!! Hvala!!!
Na sam rodjendan sam vodila Njega na veceru. Bas je bilo lipo. U restoranu je bila ugodna atmosfera, srica nije bilo televizije i nismo gledali utakmicu. Al je zato buka iz susjednih kafica sezala i do nas. Sve smo mi to ignorirali i uzivali. On je doduse bija toliko umoran da sam mislila da ce mi zaspat za stolom. Izdrza je nekako. Znam da vas sve zanima sta mi je kupija, pa cu van i rec. Iduci tjedan kad bude kuci idemo kupiti meni poklon. Ja zelim sat pa cemo ga ic skupa traziti. Naravno da cu vam ga pokazat.
Dan nakon rodjendan sam isla sa mojin prijama erin i sunce na kavu i kolace. Bas nam je bilo lipo. Cure, hvala na poklonima, predivne ste!!!!
I tu vecer, znaci u sridu, sam isla u Tribua sa prijateljima na koncert Olivera. Bio je koncert u povodu otvaranja ljetne sezone Tribua!! Za divno cudo koncert je pocea vec u 23:30 kako je i receno, na moje opce cudenje. Oliver, ka Oliver, koncert je bija savrsen. Jedino u svemu tome mi je nedostaja moj dragi. On nije isa jer je je radija do kasna i onda ujutro se opet rano dize. Tako sam ja skupila ekipu i isla. Bilo je lipo, samo su me noge bolile ka lude. Naravno, ja se lipo sredila, obukla svoje cipelice na visoku peticu (12cm) i umrla cilu noc. Kako i necu kad nisam pete obukla ima vec sto godina. Al nema veze, za lipotu se sve izdrzi. Sta je da je, lipo san izgledala. Ono, visoka peta te bas lipo izduzi i da ti neku eleganciju. divota prava. I skontala sam da moran pothitno u shoping. Kupit nove cipele. To je sad cak i moguce, jerbo me sefica obradovala na rodjendan. Navecer me zove i kaze mi dobili smo lovu!!!! Ja cila happy, skacem po kuci i pitam je : Jel to sad znaci da cu dobit sve svoje place??? Kaze ona: je!! Asti gusta. Odma sam odvrnila muziku i plesala po kuci. Kako i ne bi... kad cekam tu placu ka zemlja kisu posli suse..... Kad sve legne, kako cu ic trosit to je cudo jedno....jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......


Nego, judi moji, ja san se strasno razocarala. Naime, Njegova mater mi nije cestitala rodjendan!!!! Ebote, bas mi je bilo krivo. Mislila san da je zaboravila, al kad smo dosli u restoran, dragi ju je zva da joj kaze da ga ne ceka sa vecerom, da je sa mnom u restoranu jer mi je rodjendan. Ja kontam sad ce ona ili poslat sms, ili ce Njemu rec da mi da mob da mi cestita. Al nista!!!! Ja zbunjena!!! Odemo mi posli vecere do Njega, ona naravno, u svojoj poziciji, na kauci isprid televizije. Udjemo u stan, ja kazem dobra vecer, ona me pogleda onako priko naocala, kaze dobra vecer, i nastavi gledat tv. Sad ja i dalje kontam reci ce ona sretan rodjendan!!! Opet nista!!!! I ja cila u cudu, zbunjena.Vratim malo film, i sitim se kako ona svih ovih 5 godina meni niti jedan put nije cestitala rodjendan. Za razliku od njenog muza, koji me uvik i zove, i za rodjendan, i imendan, i bozic, i novu godinu....sve....A ona, nikad nista. Zamisli ti to??? Pa jel problem napisat jednu posranu poruku, (ne moze rec da nije imala kuna jer ima pretplatu), jel tesko izustit to sretan rodjendan??? Sa tim svojim ponasanjem sve mi je rekla!!!! I dovoljno!!! A meni opet dovoljan dokaz i razlog da Njemu kazem da zivot sa njegovim roditeljima ne dolazi u obzir!! Necu to spominjat previse, jer ce mi se obit o glavu i morat cu zivit tamo!!! Na koji nacin bi se to izvelo, ja ne kuzin??? Mislim da bi se nas dvi drugi dan poklale i to na noze. Ne volin glumu i ne volin preseravanje!!! A i ne padan na neke nevine izraze lica. to sta ona moze svom muzu i sinu glumit, meni ne moze.Davno san ja nju procitala. Ne, ne.... zajebi ti to draga moja. Nisan ti ja mare mulica da mene mos zajebat sa svojin nekin sranjima!! Jesan jos mlada, i zivot je isprid mene, al glumu ipak mogu skuzit, a tvoja je stvarno losa!! Nikakva!!!
Toliko sam se raspizdila, da nema sanse da odem kod Njega i spavam. Moze to zaboraviti!!! Otic cu mu vidit oca, al to ce bit na pola sata, doci cu u goste, al nista drugo. Nema sanse!!!! Mogu ja bit s Njim i kod mene, mozemo i u setnju, i svugdi negdi....ne moran ja ic tamo i necu ic!!!! Nece mene niko zajebavat, a najmanje ona!!!
Sad mi je palo na pamet, kad smo nas dvoje imali ono sranje sa pismom, i kad smo se svadjali.... ona je to valjda cula...sta ti ja znam..pa je on onda isprid nje sa mnom prica priko telefona...i nesto smose kacili.... da bi ja njemu nakon sta se malo smirila situacija pitala ga, sta su njegovi rekli na sve to, a on da se njegova mater nasmijala!! Sicate se toga??? Ma kako se mogla smijat meninije bilo jasno??? Al sad kad sve skupa poslozim, vidim da je ona oduvik bila takva.... Sta san ja njoj ucinila pa se ona tome smijala... sta je ona tila, ili sta zeli??? da mi prekinemo, ili koji dava??? sta ona ima protiv mene????



- 08:30 - Komentari (31) - Isprintaj - #