Neki moj svijet...

petak, 02.06.2006.

Nista ja ne razumin...

bangAsti sto. jutros je bilo prekopavanje po ormaru i trazenje majica dugih rukava. Ja sam uredno svoj ormar raspremila jos prije desetak dana, al jutros ebenti opet jaketa....blabla ebote, ne kuzin vise jeli ovo ide lito ili jesen, koja je sema????
Sinoc sam ostala spavat kod Njega, nisam tila, al kad sam zaspala jednostavno vise se nisam mogla probudit. Tili smo sinoc ic u Trogir na koncert Tonija Cetinskog, al sta, koncert je bija samo za vipovce. Mos mislit. I na kraju da vecer ne propadne ja dosla kod Njega. Malo me slikava, skaklja tako da sam ja samo urlala od smiha.smijeh I onda u jednon momentu san se nekako namistila i zaspala. Kad sam se probudila imala san sta i vidit, 06:00 sati!!! o madr fakr...zijevSta, pa nista, rastezala se jos malo po krevetu, pa me odvea doma. A kad san se vidila u ogledalo muka mi dosla, oci natecene jerbo nisan skinila sminku sa ociju nego tako spavala. Tako jutros izgledam ko zombi!!lud

Nego, ja san tila malo pisat o jednoj mojoj prijateljici. Kad sam je upoznala jos nisam nista znala, al posli sam saznala da ona ima curu, tj. da je lezbijka. (ovo lezbijka ruzno zvuci jel tako???) Preko nje san upoznala jos takvih cura, i skuzila da su one normalne osobe, samo ebi ga, vise vole cure nego decke.naughtyBoze moj, sta sad, njihov izbor!
E, ali ono sta cu ja sad pisat. Jedan par od svih tih sta san ih upoznala (cura i cura) je onako po meni malo cudniji. One su u vezi nekih desetak godina, zive zajedno i sve je to divno i krasno. Medjutim, jedna od te dvi iz para se zaljubila u nekog tipa. Tog tipa zna i njena cura. (ovako cemo cura 1 je ova sta se zaljubila, a cura 2 je cura od cure 1 - ako ovo skuzite bit ce dobro). I cura 1 uredno se eli mazi sa tin svojin svaleron, i tako da stvar bude jos bolja ostane trudna.eekZa sve to vrime njihove veze, cura 1 i dalje zivi sa svojon curon i njih troje se svi skupa druze. On dolazi kod njih, spava, jede, izlaze vani i sve je to super. Medjutim, cura 2 pojma nema o nicemu. Cura 1 je kako sam rekla ostala trudna,i napravila pobacaj. Cura 2 ni o tome ne zna nista. I da bi stvar bila stvarno super, to druzenje se i dalje nastavlja, decko i cura 1 se vole, cura 2 nista ne razumi i nista ne sumnja dok se svi zabavljaju, tulumare... na pitanje curi 1 zasto ne ostavi svoju curu, ona kaze da je cura 2 invalid bez nje i da je to to, a ovo sta ima sa tim deckom je ljubav.bang ja nista nisan skuzila, mislim kakav je to glupi razlog, bit ces s nekin u vezi zato jer znas da taj ne bi moga zivit bez tebe, a ti ces ga stalno varat sa nekin koga ces joj jos i dovodit doma svaki dan???? burninmad Ja ne znam, jesan li ja luda, ili blesava, ili plava ili to sve ne kuzin???? Meni su to glupa opravdanja, a opet glupo mi je to sta tako tu curu 2 jebu u zdrav mozak.zujo Kakva god bila da bila, mislim da to ipak nije zasluzila! Pa ebemu mater, ona ugoscuje tipa koji sevi njenu curu i jos mu ono srdacno pruzi ruku prijateljstva!namcor Sorry, al meni je to stvarno u k.,... pardon....koje ruzne rici...
Ne osudujen ja nikoga, al svi smo mi ljudska bica, sa osjecajima, pa zar je potrebno tako nekoga mantat i pravit ga budalon????
Oce meni to neko rec i objasnit?????zaliven


myspace

- 09:09 - Komentari (23) - Isprintaj - #