Neki moj svijet...

četvrtak, 01.06.2006.

01.lipnja

Evo ga, 01. lipnja. Napokon! Kad vidim ovaj datum znam da pocinju dani veselja. Obozavam taj datum jerbo je onda brzo sezona kupanja, minica, dekoltiranih majica, visokih potpetica...ma svega lipega.
MMMMM jos kad se sitim da od iduceg vikenda slijedeca 4 imam po neko slavlje.... joj meni... jedva cekam. Najgore od svega je to sta sam malo dekintirana pa ne znam kako cu se izvuc za sve to. Triba mi nova roba jer 24.6. idem na pir. A zna se da kod nas zena to iziskuje poprilican trosak. Doduse makar iman cipele pa mi znaci triba samo nekakva haljinica. Jos da mi je nac nesto povoljno... E ali nije to sve. Triba i sminka, nova maskara, puder, pa sjajilo.... pa svasta nesto... kako cu ja izac na kraj sam bog zna. al svejedno se veselim, jako jako.... volim slavlja.. volim vjencanja... dapace, obozavam vjencanja. Onu gungulu, radost, svi sredjeni, blistaju..pa mladozenja dolazi po mladu, pa posli mlada mora bacat jabuku priko kuce i redovito razbije prozor, pa ono ''razbijanje'' torte... ala gusta... jedva cekam..jedva... samo sta cu obuc???burninmad mrzim to kad iman neke svecanosti a ostanem dekintirana i onda se moran snalazit. uzas teski. Jucer san makar zaradila 200 kn pisuci neke diplome. I kad mi je sefica dala te novce onda sam onako sarkasticno rekla: ''Ala kune!! Otkad ovo nisam vidila!!'' smijehrofl To je istina!! Nego valjda ce to sve doci na svoje...

I rodjendan mi je ubrzo.. i tribalo bi pocastiti prijatelje.... i sebe...i dragog.. aj dobro za sebe i dragog cu se vec snaci, al kako iskemijat nesto za prijatelje???? Spada mi radni dan rodjendan, al necu pravit marendu u uredu ka i lani. Al opet cu nekako dat do znanja da mi je rodjendan, pa ako pita sefica ili netko od kolega di je cascenje, onda cu im rec: ''Kako da castim kad neman ni za krafnu, placu nisan dobila otkad ikad!!'' lud pa nek se onda svi zajedno zamisle, organiziraju kakvu akciju i skupe mi love za placu....smokinsmijeh e...to bi bas bila kolegijalnost na djelu....

evo me sefica zvala da joj zavrsim neke tablice...pa ne mogu vise pisat post... vratit cu se posli ako buden imala koju pametnu za rec..

nego, kako ste mi vi svitu, sta mislite o ovom ludom vrimenu??? u Lici pada snig, a ja obukla duge rukave. Oce li bit srice da se okupamo ovo lito, ko ce ga znat??????naughty


- 08:54 - Komentari (16) - Isprintaj - #