Neki moj svijet...

srijeda, 31.05.2006.

OPeracija uspila

Ne znam kako je u ostalom dijelu drzave, al ovdi puse bura sve u sesnaest. Jutros sam izvukla majicu dugih rukava. Za svaki slucaj!!! A ako ovako nastavi vrime, jedan dan lipo, drugi dan bura ili kisa, ne virujen bas da cu se okupat ovo lito. Pa kako da budem bila ko sirko onda cilu godinu??? Katastrofa. Cini se meni da ce na kraju solarij prevladat. Stvarno izgledam ono prozirno, ko tarantela, a On pored mene, crn ko opanak, pa izgledamo ko vanilija i cokolada. smijehMa stvarno je tako!! Znan sad ce svit rec, pogle lude zivi na moru a ide u solarij. A sta cu, cilo ebeno lito ja se przim na suncu i najveci domet mi je da izgorim i ogulim se i tako cilo lito. A ovako odem pet puta u solarij i budem malo tamnija, pa onda ne gorim. Mogla bi ja to investirat , a???? yes Nije losa ideja. Imam blidu put, i ne mogu pocrnit, pa kad tako izgorim onda me svi zovu Cehinjo!! nut
E, ovoga, prosla je operacija, sve je bilo u najboljem redu. Bili smo ga jucer posjetit. Kad smo stigli jos je bija malo pod narkozom, al potpuno svjestan svega. Kaze da je bilo ok, dok su doktori mesarili on je sve to uredno gleda na televiziji. No krasno, ja bi vjerojatno izrigala dusu da sam gledala na ekranu sta mi rade. Fuj!! Reka nam je bas da je cili jedan dio bia smrskan u kolinu i to je blokiralo kolino... sad su to ka lipo ocistili i sredili. AL ono sta me sokiralo je to sta su doktori rekli da bi vec danas moga ic doma. MOLIM??? lud Pa jesu ti doktori pukli?? Kako ce ga pustiti doma, nije ni dan leza u bolnici??? bang Meni se cini da je cili svit popizdija i otisa na kvasinu!!! Totalka!!!
E ovaj, bila ja sinoc u Moga doma. Svratila nakon eli tog posjeta. (da ne govorin da mu je mater upoznala moju, al nisan se uopce puno zabrinjavala, mislim se ma zaboli me dupe za tebe, pihzijev) I tako ja dosla, i udjem u sobu, kad na stolici pored kreveta neki albumic sa slikama, ja uzmem, otvorim, kad tamo njegov bivsi kucni ljubimac, i medju zadnjim slikama ex cura. Ja odma slozila facu ka da mi je muka, i bacila slike na krevet. On ka da slaze sobu i da se malo po malo rjesava tih stvari koje mu vise ne tribaju.thumbup Iskreno, nisam se uopce uznemirila, al opet mi nije bilo pravo, i rekla ja njemu. U biti vidija je i sam na mom licu. I onda je lipo uzeja slike, iskida te di je ta eli kuja, i bacija ih u smece.smijeh E to se cijeni!!! A ja se mislim u glavi, 1:0 za mene!!lud Je pribotunala san mu to, i opet cu. Jerbo ne moran ja susretat takve stvari! Ima kanta za to i izvoli i rjesi se! Amen!!! burninmad
nego, sta san ja ono tila rec.....rolleyesnut pojma neam....smokin jutros san dobre volje...pa eto... malo jutrasnji post napisan z'brda z'dola...al sta cu sad...necu sigurno pisat novi..... ajde svitu ... adio....mahmahzijev

- 08:14 - Komentari (22) - Isprintaj - #