Neki moj svijet...

četvrtak, 25.05.2006.

Diplomirala je!!!!


Kako mi lipo mirise ured. Ubrala sam jucer ruze u vrtu, i donila ih da mi malo osvjeze ovaj monotoni ured. myspace Bas sad lipo figura a i lipo mirise! Ma onaj ko me iti malo bolje poznaje zna da obozavam ruze. To mi je omiljeno cvice, a najvise kad vidim onako zute sa crvenim vrhovima. Joj, onda se odma rastopim.
Prekjucer je moja prija M. Diplomirala. Je je... prija moja draga, ucila je marljivo sve ove godine, polagala ispite, a ja sam samo stala na mistu! I tako sam zatvorila ranije u utorak, otisla ravno k njoj na faks. Kad sam je vidila kako se trese sa onim papirima u rukama, muka mi je dosla. Sila sam do nje i tresla se s njom. Pokusavala sam je malo oraspolozit, pricala gluposti samo da ne misli. E, usla je u vjecnicu kad je bilo vrime, i nije proslo niti deset minuti evo je vani! Gotovo!!! Ma sta gotovo??? Kad evo ti profesora i zove je unutra, i naravno zove publiku da moze uci. Usli smo i onda su profesori objavili da je diplomirala sa odlicnim uspjehom! Kako sam bila ponosna na nju, to je cudo jedno. Kad smo izasli iz vjecnice, naravno odma je uslijedilo ljubljenje i cestitanje. Ali u onom momentu kad sam je poljubila i zagrlila suze su krenile niz lice. Nisam se nikako mogla suzdrzat, plakala sam od srice. Ganilo me sve tonekako, posebno kad sam ju vidila s kojim olaksanjem je izasla iz vjecnice, onako ono pobjedonosno!!! Kakva bi to bila diploma da se nismo slikavali... hahaha onda se spustili opet u predvorje i opet slikavali, a meni opet suze. Kad me vidila njena mama govori mi: Ma daj sta ti je, sta ce bit kad se bude udavala?? Rekoh, ne spominjite! Ne znam, al meni je stvarno bilo nekako ajme! Plakala sam od srice naravno... Mozda me ganilo i to kako ti dodju roditelji s tobom, prijatelji.. i nekako je bas bilo neko posebno ozracje! Jedino mi je bilo tesko sto joj momak nije moga biti tu. I onda sam pomislila, moj Boze, sutra ja da diplomiram a Njega mi nema sa mnom, ne znam, bilo bi mi jako tesko. Al dobro sad, proslo je i to. Kod nje doma smo isli na cascenje, jeli, pili... cakulali... naravno njena mama je pricala njene dogodovstine iz skolskih dana... bas je bilo lipo. A ja, osjecala sam se bas nekako ponosno i sretno zbog nje. Jako sam bila ponosna! Kupila sam joj Gibonnijev cd i bila je odusevljena. Ona inace ne voli cvice, pa mi se to nije dalo kupovati. Izbor je pa na Gibin cd, nema boljeg poklona!!! Tako je moja prija gotova... myspace I vec 8.6. joj je promocija. Znaci opet slavlje. Kako sam samo sritna to nema nigdi. Al opet u nekim momentima sam se osjecala i glupo, njih 6 pricaju samo o faksu, ispitima, koliko je kojoj ostalo do kraja, a ja samo sidim i mucim. Bas mi je nekako bilo neugodno, ono upisale smo sve u isto vrime, i one su sad vec i gotove... a ja.. ja stojim na mistu. Je doduse da sam ja stalno nesto i radila svo to vrime, al svejedno. Da sam ucila, mogla sam sad i ja biti na kraju i zajedno sa prijom slaviti kraj!! Bas me to nekako zasramilo da sam sinoc uzela skriptu i ucila.myspace Doduse nisam bas ono klasicno ucila, al sam citala. Odlucila sam proci poglavlje posvojenja i citala sam. Toliko da sam cak kad sam posla leci u sebi ponavljala sto sam naucila. I tako jutros. Idem na posa i u sebi se pokusavam sititi sto sam citala. Polako cu poceti, mislim da je vrime. Nije stvar u tome da ja to ne mogu, nije uopce..nego je meni uvik lino uzeti knjigu u ruke i uciti. Al vrime je da se to promini. Vrime je da ja zagrijem stolicu i polozim te ispite. Pa necu valjda ostati SSS i cili zivot dati nekom da me gazi. To se ne isplati. Ugledat cu se u moju priju, ali i u Njega. On, koji je zavrsija skolu ima 8 godina, ponovno se vraca u skolske klupe. Shvaca da sa svojom skolom nema nista,i upisat ce nesto. Eto, ucit cemo zajedno.
Ljudi moji, triba mi podrska, zelim zavrsiti taj fakultet. Nece bit lako poceti uciti, al dat cu sve od sebe. Odlucila sam tako!!!




- 08:06 - Komentari (17) - Isprintaj - #