Neki moj svijet...

petak, 05.05.2006.

O B J A S N J E N J E

Nisam namjeravala danas pisat post..nekako nemam bas inspiracije za to. Ali citajuci vase komentare vidim da ste me totalno krivo skuzili, krivo razumili... kako god ocete to nazovite...
Ja sam jucer bila totalno u banani, poceli su me pucat filmovi zajednickog zivljenja. POd time nisam mislila na udaju!!! nonononoMa kakva udaja, sta van pada na pamet! ludMislila sam na to kako bi bilo da ja i on recimo iznajmimo nekakav stancic i zivimo skupa da vidimo kako funkcioniramo, i da vidimo dali je to to,..ono jel bi to moglo ic tako... znas nije isto kad se s nekim vidjas i kad s nekim zivis. Kad ste tako zajedno onda mozes bolje razumit drugu osobu, skuzit neke njegove mane i vrline, vidit kako on dise i na kraju krajeva skuzit jel to bi islo ili ne bi islo!! Prema tome, ne mislim nista lose kad kad kazem da me to puklo jucer. Uvik mene pucaju tako neki filmovi, al ja jos uvik cvrsto stojin na zemlji i svjesna sam da nije jednostavno otic zivit u podstanare. *ebemu skup je zivot. A s obzirom na to da ja svoju placu ne primam redovito to nije bas savrsena ideja. MIslim bilo bi idealno da mozemo zivit skupa, da se bolje upoznamo...al ako to nie moguce nije...boze moj...zasto nesto forsirat ako to ne ide. Bolje onda otvorit stambenu stednju, uplacivat godinu dvi pare i onda kad skupin nesto onda razmisljat o necem malo ozbiljnijem. Kuzite sta ja ocu rec???? blablarolleyes
Stvari tako stoje... necu ja sutra skupit stvari i rec svojima: mama, tata odoh ja zivit s NJim!!! Ma kakvi...nebudite ludi,.. lud
To sta sam ga i pitala takvo pitanje, je bia svojevrsan test, da vidim kako dise i kako razmislja. Jerbo nadala sam se da ce rec da je to lipo pitanje, i da bi volija sa mnom ziviit... Zamislite samo da se pocea izmotavat i govorit da on to ne bi tija...i takve stvari... kako bi se onda osjecala??? Prema tome, sve sto je mene puklo, puklo me s razlogom... thumbup
A uostalom, do zajednickog zivljenja, ima jos puno stepenica koje triba prici..... za sada se tribamo bazirati na nekim drugim stvarima, da recimo pokusamo biti zajedno, prici priko nekih stvari...probati... ne znam..puno drugih stvari jos imamo za napraviti i pricati i sve to tako kako ide... prema tome... do nekog novog javljanja, aadioo.wavemahmah


edit: Evo vidim da je i moja
rodica
odlucila otvorit svoj blog.. pa roise dobro dosla u nas svit.. nadan se da ces se snac...i da ces mi pisat komentare....smijeh pozdravi mi kcerkicu i pojubi je u moje ime...kiss
ja se nadam da cu uspit rijesit one ovcice.... zujosmijehsmijeh
Posjetite je, sigurno ce i ona imat sta zanimljivo za rec... pusa

- 09:50 - Komentari (17) - Isprintaj - #