© sector023 dizajnovi
  • da/ne





    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga

    ....ovo je moj prvi samostalni blog....pisat cu vam o svemu i svacemu.....i zahtjevam puuuuuuuno komentara.....

    Linkovi

    Dnevnik.hr
    Video news portal Nove TV

    Blog.hr
    Blog servis

    Forum.hr
    Monitor.hr

    o meni...

    Romano
    -14god
    -mjesto mucenja 1a zpg
    -roden 02.03
    -volim moj mobitel,komp,msn
    frendove...vranaccokoladne bananice itd....
    -ne volim umisljene,dvolicne,
    metalce,skolu..itd...
    -naj frendovi brko,maxi,ante,roko,kraljev,alen,vidaic....
    -naj frendice andela,alicka,mia,lana,sante,nade.....itd....

    ja

    ovoliko vas je od 22.03 bilo

    free hit counter

    hit counter

    a ovoliko vas je sada

    web tracker

    evo malo o najlipsem
    gradu na svitu

    kip slobode


    po noci...



    tu vidite (twinse)
    ali vise ih nema..



    NYC...NYC...NYC



    sto nije najlipsi









  • ...nema naslova...

    e ljudovi....evo ka sto vidite u naslovu....nema naslova..pa neznan sto da pisen...a pisen novi novi post al nmwz...i tako ovih dana nije bilo nista pametnog...jedino sto smo bili ja anda i santana u bibinjama i bilo je predobro...juce bia
    uskrs...pa je bilo predosadno...e da mozete mislit koje smo mi budale ja i vidaic mi smo 2 ipo ure sidili u mercatoraheadbang....mislim da ste svi culi za neku cijev....to vam je inace onaj park u vruljici tamo di de dica igraju...i onda su se oni (vidaic,anda,mia,alicka i lucija)uzivili...budalenuti onda sad pilaju sve kad cemo u cjev..pa su si smislili neke nadimke..mia i anda su pepa pig...a lucija i vidic..neki nd...bolesnoludi tako e da ja i birkic danas spavamo od ande...a ja moran sutra u skolu tako da danas moran ucitburninmad...a neznan vise sto da pisem....auto jos nismo napravili....i jos mo razbili zadnjr staklo...ma boze sacuvajj......danas smo samo u kaficima...i zajebavamo se...e da i danas je maxi bia vani sa somljenom nogom....i sad ga cilo vrime sprdamo stakonja zato sto je na stakama....
    ajme ja sad moran ici ucit...headbangaaaaaaaaaaaaaaa.......
    i to je to od mene pozdravljam adrianu jucer mi je rekl da je moran prvu pozzzdravit pa evo adriana prva si,miu,andu,alicku,vidaica,birkica,maxia,lanu,matu,antu,roka,nadinu,
    santanu...i to je to koga san zaboravia...a jbg...ajte gbo..mahwave

    24.03.2008./17:53 | N | 147 | Y | C



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.