< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

MALO O MENI

Ime:Romana
Godina:14
Razred:8.c
Treniram:U RK Sesvete
Slušam:Thompsona,Prljavo kazalište
Volim:Zajebanciju u školi i zezanje s prijateljima
Navijam za:Dinamo

MOJI FRENDOVI I FRENDICE

nixisworld.bloger.hr
glamorous11.blog.hr
huzy.blog.hr
akonemasnovacanemamovremena.blog.hr
bebebeice13.blog.hr
kaso.blog.hr

MOJA ABECEDA

A - Ana - moja best frendica
B - Bruno - jedan slatki dečko
C - cigarete - ne pušim ih
D - Dado - best frend
E - Emina - otkačena i cool curka
F - fora - često to govorim
G - gluposti - stalno ih radimo
H - Huzzy - super frend
I - ideš - često to govorim
J - juice - najbolje piće
K - Krk - ljetujem tamo
L - lazanje - obožavam ih
Lj - ljubav - a kaj da velim
M - more - jako ga volim
N - nogomet - fora sport
Nj - njami - kad je nekaj fino
O - opaaaaa - volim to govorit
P - povijest - naj predmet
R - rukomet - treniram ga
S - Sesvete - moj klub
Š - škola - mrzim ju
T - Thompson - naj pjevač
U - uh - kad je nekaj teško
V - voda - naj piće
Z - Zelina - moj grad
Ž - žvake - ovisnost

PJESMA

Powered by "_blank" style="color: #FF8000">eSnips.com

ponedjeljak, 08.10.2007.

EVO NOVOG POSTA

Ej ljudi u petak i ponedjeljak nije bilo škole pa smo se malo odmoriliyessretanyessretan.....U utorak bi trebali ići na neki izlet u Zagreb al ja moram kod doktoracrycry....U školi mi je sve supač i manje više su petice hehehe.
Jučer smo imali državnu utakmicu i pobijedili smo obje
(Sesvete 22:14 Zaprešićzujozujo,Sesvete 21:6 Pazinnaughtynaughty)!
Slabo kommatenononononono,daj više pišite
kommentareyessretanyessretan!Ajde pozzzmahwavemahwave
i kissachkisskisskiss
idem jestnjaminjaminjami¨!!!!!



| KoMeNtArI (39) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.