rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

MALO O MENI

Ime:Romana
Godina:14
Razred:8.c
Treniram:U RK Sesvete
Slušam:Thompsona,Prljavo kazalište
Volim:Zajebanciju u školi i zezanje s prijateljima
Navijam za:Dinamo

MOJI FRENDOVI I FRENDICE

nixisworld.bloger.hr
glamorous11.blog.hr
huzy.blog.hr
akonemasnovacanemamovremena.blog.hr
bebebeice13.blog.hr
kaso.blog.hr

MOJA ABECEDA

A - Ana - moja best frendica
B - Bruno - jedan slatki dečko
C - cigarete - ne pušim ih
D - Dado - best frend
E - Emina - otkačena i cool curka
F - fora - često to govorim
G - gluposti - stalno ih radimo
H - Huzzy - super frend
I - ideš - često to govorim
J - juice - najbolje piće
K - Krk - ljetujem tamo
L - lazanje - obožavam ih
Lj - ljubav - a kaj da velim
M - more - jako ga volim
N - nogomet - fora sport
Nj - njami - kad je nekaj fino
O - opaaaaa - volim to govorit
P - povijest - naj predmet
R - rukomet - treniram ga
S - Sesvete - moj klub
Š - škola - mrzim ju
T - Thompson - naj pjevač
U - uh - kad je nekaj teško
V - voda - naj piće
Z - Zelina - moj grad
Ž - žvake - ovisnost

PJESMA

Powered by "_blank" style="color: #FF8000">eSnips.com

nedjelja, 16.09.2007.

SVAŠTA

Evo me!Nisam pisala nekoliko dana jer nisam imala vremena..U školi mi je bilo jako dosadno,zezali smo ludog tipa iz vjeronaukayessretanyessretan,al dogodilo mi se nekaj al nije za pisanjebeljbelj.......Jučer sam bila na utakmici Dinamo 4:0 Slaven Beluponutnaughtynutnaughty!Danas ću se naći s Petrom i posjetite njen blog.........Pozz i komentirajte!!!Kissachkisskiss!!



| KoMeNtArI (101) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.