26.02.2007. / ponedjeljak

OLA,OLA......

Jooooojjjj,jesam sretna,jebote!
Još ne mogu vjerovat,moja najdraža grupa Evanescence , 3.07.2007. dolazi u Hrvatsku,točnije u Zagreb na Šalatu!!!!!!!
To mi je rekla jedna cura u komentima,kojoj se opet ovom prilikom zahvaljujem od srca.
Ne bi imala pojma da mi nije ona rekla.
A poslije sam i sama vidjela da će doć,al opet zahvaljujući njoj.
Doći će i Korn i Lamb of god i neki Aiden.
Još samo moram nagovorit starce da me puste,moraju me pustit,jebote poznam Zagreb,
živila sam tamo 6 punih godina.
A ako me i ne puste sredit ću ja to s bratom,on i ja ćemo ići,pa će me valjda pustit s njim,
ipak je on stariji.Još samo trebam saznat cijenu ulaznica i ode ja.
Ne mogu dočekat to.
Au bit će dobro,ludnica.

Eto,ne znam više šta da pišem.
U školi ništ novog,pisali test iz poduzetništva,riješila skoro sve,ma bit će pozitivna.
Sa povijesti se izvukla,a trebala odgovarat.
Rekla ja njoj da sam kao pokisla jutros,da su mi noge mokre i hladno mi je,još samo fali da dobijem gripu,al neće gripa na mene.
Dobro,stvarno sam bila pokisla do kože,kišobran otišo u pi*** materinu,tak da me pustila odmah.
He he.
Srela dvojicu frendova usput,poveli me do stanice i tak...
Lijepo kući,bacim torbu i pali komp.
Kad nemam pametnijeg posla.
Eto sad malo švrljam po netu,zajebavam se,skidam pjesme,uskoro ću i film,samo ne znam koji,ma naći ću nešto.

Eto toliko za sada,ljudovi uživajte

Pozdrav svima wave

26.02.2007. ...15:20 Komentari (5) Isprintaj #

19.02.2007. / ponedjeljak

Ovaj,šta sam htjela reć.......

E da,sutra su u školi kod nas maškare,jedva čekam da to vidim.
Prošle godine sam crkavala od smijeha,ma bilo je fenomenalka,sviro jedan bend iz Novske,plesalo se,nema šta nije bilo...
Nadam se da će i ove bit tako,jer stvarno bi bilo super..
Ma kod nas je uvijek pravo.
Evo frendovi me nagovaraju da se i ja maskiram,al ne znam šta bi bila.
Htjela sam biti Steve,ak znate a 100% znate onu seriju,jer odglumila bi ga u originalu,al fali mi stvari za njega,
nemam velike naočale i tregere,a šteta.
A ove moje opet oće da budu vragovi,ma ne znam.
Vidjet ću još....


I jučer bila u Okučanima na nekoj zabavi povodom maškara...
Ajoj šta je svega bilo.
Ismijala sam se jednim curama jer su bile bezveze,pa me drugi grlili,hvatali me,ja gledam u čudu:"Tko si ti,jebote?"
Poslije sam saznala tko je,i bilo mi je drago,he he....
Neki stariji tip,malo deblji glumio Yameisy,jebote život,to da vam je bilo vidjet.
Čovjek ima dugu crnu periku,cvijet u kosi,plastične debele usne i sise,i neke resice,neke bokserice,
u njima spužve da dobije na guzi malo,i opet resice,remen od cvjetova,štiklice od 12 cm,jebote.
Glazba uživo bila,i bile super pjesme,domaće,a kad su narudžbe stigle,onda cajke opalile.
A neki tip kojeg ovak poznam iz viđenja,po dvorani nosi Hrvatsku zastavu dok udara Šampanjac,Ala,ala i neki kurac,sramota.

Došla lijepo kući,u krevet,malo mp3 i dok nisma zaspala.
A onda ujutro sat zvoni,ajoj ne bi ustala da mi neko plati.
I tak,u školi ništ posebno,prošla sam ovaj dan bez ispitivanja,al sutra moram odgovarat i to šugavu geografiju,
al mislim da dobro znam pa će valjda i ocjena bit dobra.
Eto ne da mi se više pisat,ne znam ni šta bi još.

Onda lijepo pozdrav svima

Adiowave


19.02.2007. ...19:02 Komentari (2) Isprintaj #

16.02.2007. / petak

Ola,people.......

Evo,ja kao i obično opet za kompom,al stara mi sad ne može kvocat opet da učim i ta sranja...
Mislim,petak je!
A ja ne idem nigdje van jer jednostavno ne želim,nemam šta radit....
A i kad bi izašla ne bih mogla odoljet da popijem koju žesticu,party
jer odlučila sam da neću piti do 6 mj. i čvrsto ostajem pri tome...
Svima koji idu van,želim dobru zabavu i uživanciju!!!!!!!
Ma bolje mi je ostat kod kuće u toplom i gledat filmove i slične gluposti.
Jebiga,da imam više frendova ovdje,ne bi dolazila kući,he he...

U školi opet kao i obično ništ posebno,al jutros sam izludila.
Ustala u 5 ujutro i dođem u školu,kad ono samo jedna frendica tamo.
Mislim si:"Šta je ovo,pa gdje su svi u pičku maternu?"
Kad mi ta frendica kaže:"Pa nemamo birotehniku,zar nisi znala,još jučer rekli?!"
Ja izgubljena onak:"Daj nemoj me zajebavat,ozbiljno te pitam jel stvarno nemamo?"
Ona meni potvrdi.
Ja pukla,jebote zašt nam nisu rekli,mogla doć u 8 u školu,....
Al ne,očito se nama ništ ne govori kao obično.
Čekale ko budale slijedeći sat,ma jebemti školu i sve....
Pitale profača iz knjigovodstva da nas pusti na vlak 6 sat i vid molim te pustio nas.
Ajoj,ranije doć kući,odmorit se malo više,uživancija....

Eto,ne znam više šta da pišem....

Idem gledat neki film,pa skijanje i onda opet filmove...

Ljudovi,veliki pozdrav,uživajte,
do pisanja.....

Adio.......wave

16.02.2007. ...18:00 Komentari (4) Isprintaj #

14.02.2007. / srijeda

Sucks.......

Bok ljudi,kao prvo svima želim sretno Valentinovo,puno sreće....i ostalih čuda...
I eto,nisam od nikog ništa dobila,al nisam se ni nadala,ustvari možda jesam,
al znala sam da je to nemoguće jer....
Ma nema veze,ne smeta...
U školi nije bilo ništa posebno,štoviše bilo mi je glupo,dan mi je bio u k****...
Al malo je bolje sada,pa ipak komp je tu da me izliječi,he he.
A i Steve je tu da se malo nasmijem tak da nema frke.
Jebiga,ima dana kad nisam voljna ni zašto.
Danas je isto jedan od tih dana,nisam čak htjela ić na tekmu kod nas.
Ovaj su put igrali "Okučanske zvjezdice" i Jazavica.
Ne znam jel mi frend igro,čula sam da je gadno bolestan.Al to mu je od alkohola,šta mu ja mogu...
Nadam se da je Jazavica pobijedila,kao i uvijek...

Aj,ne znam šta da više kažem,nisam baš raspoložena,valjda ću bit sutra.
Ak u školi bude dobro,bit će i ostatak dana dobar.
Tak je kod mene.
Evo,razmišljam šta da radim,osim da visim na kompu.
Al ne pada mi ništa napamet pametno.
Trebala bi malo učit al ne mogu.
Ma ne znam više šta da pišem,bolje da sad prekinem jer ću samo blebetat nešto,što ne bih htjela.

Eto,ljudovi,pozdrav za sve,mog BRATA u vojsci,moje frendove i ostale,

adio.......wave

14.02.2007. ...17:25 Komentari (5) Isprintaj #

12.02.2007. / ponedjeljak

Thoughtless.......

Eto,BRAT mi sinoć ponovo otišao,neću ga vidjet vjerojatno 3 do 4 tjedna.
Ajoj,a tak mi fali.no
Baš smo se sinoć malo potukli,nismo jako dugo,i normalno on je bio jači,al sam ga i ja koji put dobro udarila.headbang
A šta mogu kad imam jaku desnicu(he,he)...smijeh
I ništ,ja evo gdje bi drugo stalno bila nego na kompu,a falio mi je od sinoć.
Takva sam.Jedino mi je on sad kompa dok ne dođe BRAT ponovo,a do tad...it's mine...

Danas u školi sve po starom,dobro ne baš sve,al oko jedne stvari je,još uvijek stoji na istom.
Pitanje je oće li bit išta od toga....
No dobro...
U zadnje vrijeme radim dosta nepromišljenih stvari.
Ne znam ni zašto ni kako,al jednostavno.
Dođe mi tako,šta ja znam.
Ma izludit ću od toga.
Fali mi osoba s kojom mogu popričat,dat mi savjet i slušat sve moje probleme.
Fali mi najbolji frend kojeg nemam,pokušavam ga nać,al teško.Svi su frendovi u "prolazu",al
nemam onog najboljeg.
A tako bi ga htjela imat.
Mnoge mi osobe kažu da sam dobra,pametna i super cura,mogu pričat sa svima,lako se sprijateljim.
Bez problema.
Jedino ne mogu prihvatit osobu koja mi je kao "frend" a zapravo me ogovara gdje god stigne.
Nitko više iz mojih usta neće čut ništa što bi se moglo prenijeti dalje.
Još samo 2 jebene godine i ja odoh u Zagreb s BOŽJOM voljom,pa ću vidit ko će me zajebavat a ko neće.
Prepozna se razlika između pravog frenda i frenda u "prolazu"
Za pravog bih dala ruku u vatru,al za onog samo "bok" na "bok"...
Ali pustimo to sad...


2 dana do Valentinova...hm...
E da imam dečka,šta bih dala,htjela bi ja jednog al...
Zamršena je situacija...
Blago onim parovima koji su zaljubljeni,koji se vole...
Ma ne želim mislit na to,bit će kako bude.

Eto zasad toliko..
Pozdrav svima,mojim frendovima i ostalim ljudima dobre volje...




Uživajte,byewave

12.02.2007. ...17:12 Komentari (2) Isprintaj #

09.02.2007. / petak

Pozdrav.......

Evo,došao je petak,hvala BOGU,...
Samo da kažem za početak da zamalo više nisam mogla pisati ovaj blog,ni bilo šta drugo raditi
jer sam preksinoć zamalo stradala,tj,umrla.
Na svu sreću nisam,BOG me spasio,živa sam i zdrava...
Al duga je priča,pa ne bih htjela o tome govorit,bitno je da je sa mnom sve u redu.
Kad samo pomislim da nisam mogla vidjet još jednom svoje starce,BRATA,frendove i jednu osobu,uf...
No,ajmo na drugu temu.

Danas u školi bilo super,smuljali profu iz geografije da nas ne pita kao i obično što radimo,
i stvarno nije nas pitala.Ajoj koje veselje.
Vjerojatno bi opet dobila komad,hi hi,...
Mama mi bila na informacijama,dobro je da tata nije ulazio u školu,
al u redu je sve,nije mi ništa prigovorila,sve je super.
Ocjene,ponašanje,samo moram čitat lektiru,a to nema šanse.
Rekla razrednica mami da ako planiram upisat kineziološki,da nisam trebala upisat ekonomsku,
jer će mi kao trebat biologija i kemija.
Molim?Pa šta će mi to,neću imat ni matematiku,a kamoli te predmete.
Jebote,za prijemni mi treba samo sport,naravno rukomet,odbojka,plivanje,košarka,...
A u svemu tome sam (da ne mislite odmah da se hvalim) odlična,jako dobra..
I onda šta će mi kemija i atomi,izotopi i ostala sranja o tome,ma daj molim te,bapske priče,...
Lijepo otišla sa starcima kući,dobro je da nisam morala na vlak,jer nije mi se dalo toliko pješačit.

BRAT mi došao danas kući iz vojske,jedva sam čekala da ga vidim,toliko mi je falio.Sad komp prepuštam njemu,
pa ako uspijem preko vikenda nekako,napisat ću novi post.
I tak,sve je ostalo po starom,ničeg nema novog,i eto,to bi bilo to.


Ljudovi,uživajte,pozdrav za sve,posebno mojim frendovima,a i ostalima koji me znaju i koji ne znaju.

Adio wave

09.02.2007. ...15:01 Komentari (18) Isprintaj #

07.02.2007. / srijeda

Oli,oli...

Ispravila sam komad iz gospodarstva na 4,jupi....
Al nisam baš neke dobre volje,jebiga,ne znam šta mi je....
Danas mi pas proslavio 1 rođendan,hi hi...
U školi baš nije bilo ništ posebno,svaki dan saznam nešto pomalo od svih...
Nešto dobro,nešto loše...

Frendica mi opet rekla nešto u što nisam povjerovala,no izgleda da je istina,pa mi je jako žao...
Ne znam kako da joj pomognem,al...
Prvi put sam ovakva,stvarno nemam volje ni zašto,ne znam uopće zašt pišem ovaj blog i to sve,
al frendice su me nagovorile pa sam im udovoljila...

Stalno mi dođe da ga obrišem,al onda se opet predomislim,ma sva sam u k****!!!!!!!
Inače sam uvijek vesela,smijem se non-stop,al ovih dana baš i ne...
Po cijele dane sjedim kod kuće,nigdje ne idem,vječito za kompom.A i kad već govorim o izlascima,nemam
gdje ni izać kak treba...
Blizu je i Valentinovo,nemam dečka nažalost,...
S nekim osobama iz razreda i izvan njega nisam u dobrim odnosima,il ne pričamo il pričamo,al ne kao prije.
Svi se totalno promijenili,iako tvrde da nisu...
Samo čekam da završim srednju i odem u zagreb na fax ako BOG dragi da.
Da se malo sklonim od ljudi koji su mi nanijeli boli i zla tokom svih ovih godina...
Da napokon pronađem svoj mir...
Još samo da se nešto ostvari i bit ću sretna ko nikad,al sumnjam da će se to dogodit,...
Znam da moram imat nadu i vjerovat da će ipak bit,al daleko sumnjam....

Nadam se da će mi brat doći u petak iz vojske,da imam s kim popričat,da mi nije dosadno,...
Ne znam šta bih bez njega...
Uvijek sam prije govorila da bar imam sestru,al brat je nezamjenjiv..
Koliko mi fali otkad je tamo,a i kad završi vojsku,tražit će posao i opet otići i ja opet sama,uvijek sama,...
Al to tako ide,život ide dalje,...



Toliko za sada,pozdrav svima,uživajte



07.02.2007. ...16:13 Komentari (4) Isprintaj #

05.02.2007. / ponedjeljak

Sasvim običan dan.....

Evo,jutros ustala lijepo u pol 7,na vlak i u školu,ajoj nije mi se dalo uopće,trebala sam ostat
kod kuće,al moram ići,šta ću...
Pod gospodarstvom jedna mi frendica odgovarala polugodište i kad je bila gotova otvara on imenik
i ko da sam znala da će mene jer ja sam točna sredina."Ajmo Matić",tak on meni kaže.A ja došla tamo
i ko tele nut blejim u njega i ono:"Profesore,nisam ja učila,ne znam stvarno ništa,htjela sam sutra sama se
javit,nisam danas spremna,nemojte mi dat jedan,pišite vi meni minus!"A on ko da nije čuo,nastavi pitat dalje.
Ja njemu opet istu stvar kažem i on meni:"Evo jedna mala"(naravno jedinica).A ja pukla:"Profesore,drugima
dajete minus,a meni nećete,jel?"I on meni lijepo jedan,al nema se šta vidit,mala točkica samo.Joj,pa poludila sam.
Sad moram ispravljat odmah sutra,uf...
Poslije škole,napokon kući,al dok vlak krene,pa dok ja dođem...
Da bar nije bilo tog komada,bila bi ja sretnija,al...
Danas malo ponovim,pa na komp opet,jer ne mogu bez njega,to mi je naj frend,hi hi.
Ne bi trebala visit po njemu stalno,al ne mogu si pomoć,a šta ću.
Sad kad mi je brat u vojsci,ja se skidam s njega samo kad idem spavat.
A stara stalno kvoca:"Imaš li šta učit,po cijele dane stalno visiš za kompjuterom!?"Bla,bla,itd,itd,...
Eto toliko za sada,obavijestiti ću vas jesam li ispravila komad il ne.
Do pisanja,veliki pozdrav...wave

05.02.2007. ...15:59 Komentari (4) Isprintaj #

04.02.2007. / nedjelja

Pobjede,porazi...

Kao što znate,dobili smo Ruse,to je bilo i za očekivat,tak da se nema o čemu pričat.hrvatska
Jebeni Nijemci dobili Poljake,nažalost i oni svj. prvaci,ma jebem im mater svima,pogotovo
onom s plavom irokezom,kak mi je tip odvratan...uf...
A najžalosnije od svega je to da je "moj" narod dobio danas Novljane.Šugavi Okučanci ih
pobijedili 3:2.I njima sve po spisku....headbang
Gamad jedna,stoka,ma sve najgore.Novljani su super igrali,imali prilika i svaki put kad se približe golu,
sudac svira prekršaj.Ma daj molim te... Baš mi je žao što su izgubili,al želim im više sreće drugi put...
Iako kao što rekoh,oni su "moj" narod,ne volim ih i uvijek bilo koja ekipa da igra protiv njih uvijek ću biti
za tu protivničku ekipu,pa nek se nauče pameti.
E tako...
Ljudovi,nemam više živaca pisat,danas mi je stvarno bio grozan dan,nadam se da će sutra bit bolji...
Veliki pozdrav svima...wave

04.02.2007. ...18:54 Komentari (5) Isprintaj #

03.02.2007. / subota

Samo tekme....

Pa evo za početak.Danas igramo rukomet s Rusima,pobijedit ćemo ih opet i bit ćemo 5,a mogli smo i prvi da nije bilo onih u "žutom".Mislim na je.... suce.To nisu ljudi,to je stoka.U Portugalu bili 1. s jednim porazom,u Tunisu 2.s dva poraza,a sad s jednim porazom 5.A najviše naklonosti dali šugavim domaćinima Nijemcima....Da bar budu 2,jebote...U kako bi to htjela.
No dobro...Sutra je kod nas u Okučanima nogometna tekma.Igraju NOVSKA i naravno Okučani.A što bi voljela da NOVSKA pobijedi.Iako sam iz Okučana ne volim ih,jer su svi neki umišljeni tipovi koji misle da mogu sve,e pa ne mogu...Ne daj Bože da pobijede oni,jer to bi bilo stvarno glupo.Nisam još vidjela Novljane kako igraju,al ja mislim da imaju dobre dečke u ekipi i da će bit bolji...Ali vidjet ćemo sutra...U jedva čekam tu tekmu.Bit će ludnica.Novljani lijepo nasmiješenog lica kući,a Okučani...ma bolje da ne govorim,ha hasmijeh
I tako....Ljudi gledajte danas naše i uživajte,veliki pozdrav svim Novljanima i koji su mi frendovi i koji nisu,mojoj frendici Tatjani i mnogim drugima....
Pozzzzzz, Novska još jednom sretno za sutra.....waveparty

03.02.2007. ...13:47 Komentari (8) Isprintaj #

02.02.2007. / petak

OLA.....

Evo mene na birotehnici,pa da napišem post.
Jutros dođem u školu sretna kao i uvijek,a onda nešt čujem i nestane osmijeh s lica.
Jedna mi je frendica bila u komi zbog dečka,a onda se odlučila reć mu nešto na što bi on trebao reagirati.
Ja se nadam,želim joj svu sreću večeras,jer nije zaslužila bit takva zbog njega.
Uvijek oko mene il neko ima ljubavnih problema il ovo il ono,ne znam više.
Toliko toga mi kažu a ja ne znam dal da im dam savjet il ne,jer bojim se samo da ne bi bilo gore.
Pokušavam im pomoći al nisam u takvoj situaciji da bi im rekla koju pametnu.
A valjda će sve bit u redu,jer ne želim da pate.
E da bar mogu večeras u Novsku s društvom,al ne,ne da stari.
Jebote imam 16 god. i 8 mj. al ne mogu do 18.Pa da poludim.
Al možda se i nekak slažem s njim,jer ipak sam žensko,ko zna kakvih budala ima.Pa onda je tu prijevoz.Idem vlakom,pokušam ostat kod frendice al ne mogu ni to.
A u Okučane više ne idem.Postalo mi je jako glupo.Još samo fali da Kozman izađe iz zatvora i ponovo nekog pobije tamo ili baci bombu il neki kurac...
Ma da,nisam bila vani od dočeka,al tad sam bila u Novoj Gradišci.
Mogla sam jer mi je stariji brat bio tamo pa sam s njim bila "kao",a zapravo švrljala okolo.He he.Pokušat ću starog nekak nagovorit da me bar pusti za rođendan u Novsku,taman spada na petak,
pa bi trebalo bit dobro.No do tad ima ima još vremena....

Eto toliko za sada,ljudovi uživajte....

Pozdrav......wave

02.02.2007. ...07:48 Komentari (10) Isprintaj #

01.02.2007. / četvrtak

Moj prvi post

Bok,ljudi,ovo je moj prvi post u kojem ću
pisati o svemu i svačemu.Nadam se da će
vam se svidjeti........
Pozdrav svima

01.02.2007. ...10:29 Komentari (11) Isprintaj #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by HRVACH

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Malo o meni:

    Ime:MARTINA

    Datum rođenja:8.06.1990.

    Horoskop:BLIZANKA

    Živim:u OKUČANIMA

    Škola:3.r.EKONOMSKE U NOVSKOJ

    Hobi:rukomet,odbojka,plivanje,
    vožnja biciklom

    Visina:1.77 m

    Volim:THOMPSONA,
    svog starijeg brata,svoje frendove,
    zajebanciju,glazbu,DINAMO,ali i mamu i tatu.......

    Ne volim:umišljene,lažljive osobe,
    pesimiste,Hajduk i mrzim cigare


    MOJ DIDA I JA

    Preko polja kroz sjećanje ide,
    kršan čovik, tvrde brade side.
    Pamtim pogled, tu toplinu oka
    i svaka riječ je bila mu duboka.

    Čvrst je dida bio kao stijena,
    hrabra srca i kamenih gena.
    Sva je mudrost utkana u njemu,
    njegove su priče učile me svemu:

    "Poštenim putem ići,
    bit će teško znaj,
    al' samo ćeš tako stići
    gdje je vječni sjaj."

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje.
    Moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.

    Gleda na me planina Svilaja
    sa očima njegovoga sjaja.
    Crpio je snagu tamo gore,
    planina mu iscrtala bore.

    Njegove su ispucale ruke,
    meni bile kao mirne luke.
    Kako da mu zahvalim na svemu,
    sinu ime dao sam po njemu.

    "Poštenim putem ići,
    bit će teško znaj,
    al' samo ćeš tako stići,
    gdje je vječni sjaj."

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje.
    Moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.

    Ej, da mi je pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje,
    pa da viknem jače od oluje,
    da me dida još jedan put čuje.

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje ,
    sa Svilaje na Petrovo polje
    moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.


    DAN DOLAZI

    Ljeto, jesen, zimu i proljeće,
    sve to jedan život nosi.
    Kada s neba anđeo dolijeće,
    rađamo se i odemo bosi.

    Zbogom, nebo plavo,
    i mog doma rosna travo,
    dobri moji prijatelji svi,
    zbogom, ljubavi.

    Dan dolazi,
    za heroje i sirotinju.
    Dan dolazi,
    da se spase koji vjeruju,
    zapjevajmo,
    dan dolazi.

    Kada zora rano zamiriše,
    ja je neću vidjet više,
    a kad divlje ruže procvjetaju,
    raduju se koji znaju.

    Zbogom, nebo plavo,
    i mog doma rosna travo,
    dobri moji prijatelji svi,
    zbogom, ljubavi.

    Dan dolazi,
    za heroje i sirotinju.
    Dan dolazi,
    da se spase koji vjeruju,
    zapjevajmo,
    dan dolazi.


    NEĆU IZDAT JA

    Kao stijena što se neda,
    žegama,divljim olujama
    i ja nikad nedam se,
    kroz stvarnost lutam.

    Život moj je poput hladne rijeke,
    beskrajan i vijuga se
    iz nekog razloga neznana,
    negdje ipak prestaje.

    Nisam sudac a ni mudrac,
    teško nosim to kamenje,
    to breme sjećanja
    na svojim leđima.

    Gdje god dođem,kud god prođem
    već je netko odlučio
    u ime onoga što nas je stvorio,
    a nije se borio.

    Neću izdat ja, Boga nikada,
    neću gasit sunce,,koje s neba sja
    neću zbog tebe,rukom na sebe
    jer ti me voliš i ti se moliš za mene.

desing by HRVACH