Ukleti dan......... - ŠtUcKa GiRl - Blog.hr

Ukleti dan.........
13.03.2008.-12:49

eekzijevDanas smo imali tjelesni.Tada mi se zabio komadić drveta u nogu i to je jako boljelo.Onda me moja prijateljica vrtila i ja sam se zabila u svoju 2. prijateljicu koju je vrtila moja 3. prijateljica.Udarila sam se u stomak i nisam mogla disat jedno pola minute,zatim sam iskrenula ruku i ubila koljeno.Čovječe kako je ovo bio uklet dan.Nadam se da se neće Zemlja srušit ili možda da neću past kroz prozor.Jedva čekam da završi ovaj dan pa se više neću morat brinut o tome dali će mi se nešto još strašnije dogoditi.zijev:eek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bok ja sam Štucka girl.Ovo je moj 5. blog po redu!!Nadam se da će te mi puno komat



web tracker


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

×÷¤~LiNkIcHi~¤×÷

LolybeljI ona je moja best frend,m0rate j0j komMat dada!
JenixthumbupOna je moja twinn sister komajte joj
Moj stari blogrolleyesU ovaj blog više niko ne piše ali komajte jer je fora!
crazy_kidludvaljd je crazy
Karlichwavesavršeno djete
maleckacoolzakon djete šta češ ajd komajte joj
dOnt vOri bI hepIeekma samo joj komajte ima zakon blog
Zizi_D_zubmouthwashTena to joj je ime,ona je neki čobo kojem smrdi iz usta.......
Emo dollpjevaOna je djete koje puno komentira stoga joj i vi puno komajte.....

Mal slikica pikica

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze


Kakav vam je moj blog?
Fora
Nije fora
Glup je
zakon!!!
za puknut od smijeha!?
  
pollcode.com free polls








Credits