i'm so happy i could die.

01.02.2006., srijeda

Happy?

Image Hosted by ImageShack.usLjudowi…opće nemam volje pisati blog….sve mi je tako stupiiiiidddddddd, joj e kak ja mrzim svoj život….ali kaj se može….ima samo jedan izlaz…. ali bolje...ne..... ili....

Oh well, whatever, nevermind...

Ewo da skoknem do dnevnika……

Jedan od rijetkih trenutaka kada je Kurt bio happy….just like i sometimes…….e i drago mi je zbog tog čovjeka…. Malo mi je čudno kad ga nazovem običnim čovjekom jer je on nešto više…ali zapravo je običan čovjek, ali opet nije, i je…i nije….. kad bi me neko pitao zašto toliko volim nirvanu i kurta stvarno mu nebi mogla objasniti… to je neopisiv osjećaj… ni jedna grupa mi nije prirasla srcu kao nirvana……ne mogu opisati…ali osjećam ono nešto……i don't realy know……. Whatever….. možda neki nirvana fanovi owo skuže….. možda i oni to osjećaju… e a možda bi mogla neke stvari opisati.... ma.... neda mi se.... glavno da ja znam kaj osjećam.... nirvana 4ever=)






Katkad se pitam je li moguće da sam najsretniji dečko na svijetu.
Iz nekog razloga blagoslovljen sam hrpom zgodnih stvari u prošloj godini i stvarno ne mislim da su mi ti sjajni pokloni dani zato što me kritika slavi i jer sam međunarono priznat teen-Idol, polubožanstveni plavokosi frontmen, zagonetno iskren, mucav ali artikuluran govornik pri preuzimanju nagrada, Zlatni dečko, Rock zvijezda koja je konačno, konačno izašla u javnost sa svojim opakim 2-mjesečnim uzimanjem droge, zapljuskujući svijet klasičnim, ne mogu to više tajiti jer mi nanosi bol skrivanje bilo kojeg dijela privatnog života od mojih zabrinutih obožavatelja koji me drže za javno dobro, likom iz crtića ali me svejedno vole. Da djeco moja riječima totalnog jebenog šmokljana koji govori u ime cijelog svijeta ''stvarno cijenimo što si napokon priznao ono za što smo te optuživali, trebali smo to čuti jer smo bili zabrinuti zbog tračeva šala i nagađanja na poslu u školi i na zabavama što je postalo, pa, zamorno, o da, bolna jadna reinkarnacija odabranog Kralja je skrenula s pozitivnog uvoda. Pa evo u čemu je stvar imao sam čudesnu priliku upoznati divne ljude i od njih čuti stvari kojih ću se sjećati s toplinom na srcu. Prvo dok sam bio u Londonu/Engleskoj u lipnju išao sam u Rough Trade records gdje sam izveo svoj patetični godišnji pokušaj da pronađem 1. album raincoasta


Image Hosted by ImageShack.us
- 20:18 - troši slova (25) - troši papir - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oćeš-nećeš

Image Hosted by ImageShack.us
myspace

myspace graphics






Kurt lives 4ever




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

OOooOOO Kikkkiii…..



moje je ime...kristina....

VOLIM…..

-NIRVANU!!!!
-naravno obožavam Kurta
-spavati
-rock i skoro sve slično tome….
-crtati
-Egipat
-crno
-swog dečka
-đuboks
-se zezati s frendicom
-raditi gluposti
-svirati na gitari
-gledati zvijezde
-i dobre stare spotove na tv-u

MRZIMM…..

-šminkere
-umišljene curice
-narodnjake
-britney!
-čitati( kanim pročitati samo kosu anđela i dnevnike k.c.)
-učiti
-sve kaj je rooozno, bljak.


i za kraj….
Imam 15 god (22.9.1990), idem w prvi raz., smjer medijski tehničar w goc w čakovcu.
… heh.
Da i, svaki dan moram ustajati w 5 satiii!!!!!
Moje najdraže uzrečice: komaaaa, isse, never mind, kaj-ne?.
Ne pijem, ne pušim! Heh.

na netu sam negdje oko 20:00, 21:00....
i na icq-u: 249-387-897










Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linksss

Mr. Jack(Luxe)
Chessmaster
Raven
puzdro
nirvana girl
p.i.n.k.y.
anja
nirv@na
ana
antea
maj *pip* skul=) 1.d.
wikipedia
gugl
blogg
akordi za nirvanine pjesme
live nirvana
nirvana lyrics
nirvana music


people z razreda....svi su bash.... wredu....



oni dwo (Jura i Renato)
nicky
mihaela
jelena
pero
melani
saša
dominik
ella
ozren
tina & neven
matea
martina
filip


samo reklamiram:)

Something In The Way




Underneath the bridge
The tarp has sprung a leak
And the animals I've trapped
Have all become my pets
And I'm living off of grass
And the drippings from the ceiling
It's ok to eat fish
'Cause they don't have any feelings

Something in the way




Heart-shaped Box

She eyes me like a Pisces when I am weak
I've been locked inside your Heart-Shaped box four whole weeks
I've been drawn into your magnet tar pit trap
I wish I could eat your cancer when you turn black

Hey
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Your advice

Meat-eating orchids forgive no one just yet
Cut myself on angel's hair and baby's breath
Broken hymen of your highness I'm left black
Throw down your umbilical noose so I can climb right back

Hey
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Your advice

She eyes me like a Pisces when I am weak
I've been locked inside your Heart-Shaped box four whole weeks
I've been drawn into your magnet tar pit trap
I wish I could eat your cancer when you turn black

Hey
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Your advice
Your advice
Your advice



Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

od 25.11.2005
Free Hit Counter
Free Hit Counter


Cursors





myspace

images for blogs








me and my best friend......hahh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us