Rokerica & Šminkerica

03.09.2006., nedjelja

grrr...hm...

ljudi pa kak ste ovaj blog je malo onak zapušten....jer ????neznam neda mi se pisat a i nisam bila u zg-u!!! no da vam kažem bila sam na moru...1.prvo kod zadra-bilo je jebeno!!!fakat sam se zabavila.upoznala zakom i simpa ljude.iako se tam neka cura htjela tuć. lud ..ma ima na svijetu ludih ljudi...a nju stavljam na 1. mjesto, jer kak su decki bili na nasem katu...a i kak mi je buraz bio s njima i to i onak cura kaže jednom nemoj se više druzit s njima...ja onak lol...pa kaj si tak glupa ponaša se ko neko djete!!!ma ludo pa živi!!!bio je s nama i mrs. zgodni (to vam je neki dečko iz tog odmarališta koji vam se sam prešetava po plaži da svi vide kak je on zgodan...ma zabrijo si je malo previse...)i naravno svima se upucavo a niko ga nije htio...heheee nut ...i tak...!!!! ma sve u svemu bilo je ludo!!!!onda sam išla kod bake...i tam je bilo ok,mislim kak zna bit dosadno...ovo je bilo savršeno!!!i naravno da vam ne zaboravim rec upoznala sam jednog dečka...pa sad vi mislite...!!!...heh al sam zaboravila i kak izgleda...lol....I onda sam onak iznenadno išla u poreč i okolicu....i t d....no uglavnom upoznala sam jednog pre...pre...pre zgodnog dečka koji je iz slovenije...i tak...pogodite kaj se dogodilo yes cerek
pozzzzzz svima.... puno pusa vam šalje vasa DORISSSSSSSSSSSSS!!!!!wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.