Rokerica & Šminkerica

16.08.2006., srijeda

HEELOOOOOOO!!!!!!!!!!

Ovaj je blog zapušten, stoga sam odlučila napisati novi post. Ne ću prepričavati kak mi je bilo na moru jer sam i polovicu zaboravila, a i iskreno, neda mi se.
Od ponedjeljka sam u bedu. nemam pojma zakaj. možda zato kaj nema mi društva, i užasno mi je dosadno...u petak idem u rijeku kod rođakinje. u jej (moš`si mislit). ona će sad u 6 razred, užasno je povučena...bla, bla..sigurno će mi biti lijepo (sam u mojim snovima)...
U ponedjeljak sam išla sa sister u grad, bila sam svega 20 min. (ne pitajte). išla sam u indie shop i kupila si šal (ne zimski)...jedva čekam kad ćemo ić u shopping da si malo obnovim odjeću...dosta mi je više virenja roze boje u mom ormaru...treba tu obnove..hehe...jedva čekam kad će mi jedna od bestica doć, nisam je vidjela odkad sam otišla na moreno. a dobro kaj ćeš life sucks!...to je to...



EVO VAM ZA KRAJ PAR SLIKICA:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.