Rokerica & Šminkerica

28.06.2006., srijeda

LUDILO...!!!

Ovak,ljudi…morale smo ić kod bake u slavoniju. Al najzabavnija nam je bila večer (čudno…hehe),kad bi pitali teu zas…odg:zato kaj je slušala metal…rock..!!! mi smo vam bili u nekom kafiću svaku večer i kak tam većinom slušaju narodnjake,fuji…tea je na juke boxu stavila metal (nirvanu,hladno pivo-mlohava..)i tak.tam smo bili oko 4 dana,al smo ih proveli u dnevnom uz klimu.i…tak je i to prošlo..jedva…!!!onda smo došli u zagreb…itd & itd…!ja onak od dosade čitam neke knjige,van idem sam naveče i cijeli dan se dosađujem…al meni je fakat dosadnooooooo…sve mi ide na živce,kaj je normalno!i dalje mi se kao obično neda pisat,jer kad bi pisala svaki detalj nebi bilo dobro.P-O-P-I-Z-D-I-T Ć-U od dosade….bla,bla...!u nedjelju idem na more.tam kod zadra..nadam se da će bit zabavnorolleyes...!!!

Pusek svima & pozz…….wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.