Rokerica & Šminkerica

20.06.2006., utorak

FUCKIN` SHIT

Jučer sam išla van sa besticom...sve je bilo dobro dok nismo došli do jedne ekipice...tam su svi bili u depri..jedan zbog nesretne zaljubljenosti, jedna zato što ju ignorira dečko, jedan je napušen...mislim da ne trebam dalje nabrajati jer ste skužili situaciju...ja sam bila sretna, a kad sam tam došla, pala sam i ja u depru, al razloga nema ili možda ima?!? Jučer se dogodio fajt, pa je došla policija...onda nakon 2 sata jedan dečko, iz one ekipice, se malo potukao s jednim, onda je neki krepil zvao
policijulud..onak super...da sam tam ostala, policija bi me 100% zapisala...onda smo otišli na klupice i klupica do su sjedili neki šminkeri, i tam su meni i još dvojici govorili, u stilu: mrš vi metalci! daj se gonite!...i tak slične stvari...mogli su me još istuč...ludi još su se neki trebali fajtati na školskom, al sad kaj je bilo, ne bih znala...inače je moj kvart tolko-kolko miran :)...ah, sad sam se sjetila da 2 tjedna prije završetka školske godine hitna došla čak 4 puta, a policija 1!!!!headbang Ljudi, je li to normalno???I ne ću se ovoga puta previše raspisati...=) pozz by: Teasmijeh



i...kak mi je dosadno...ovo su "kao" neki praznici...haha!!!a dobro...bit će bolje.bila sam u ned. na nekoj krizmi,i onak bilo je ok...bar je bio neko zgodan i zanimljiv-neda mi se pričat o tom.bila sam u gradu sa sestričnom...i tak ona je isla kod mene pa ja kod nje...pa sam se upoznala s nekim njezinim frendovima..a bilo je ok..mislim simpa su,zabavni,sve naj...thumbup...!!! i to bi bilo to..jer fakat neznam kaj da vam kažem.bla,bla...
PUNO POZDRAVA OD DORIS....pusa!!!wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.