roker45

19.06.2024., srijeda

Uzela me je

Objavljeno 9. Novembra 2011. od strane roker45 / 2 komentara za Uzela me je




Nedavno nam nije uspjelo,dogovorili smo se da će izači s posla ali su se nenadano pojavili gosti i nismo se susreli.

Zato smo moja O i ja jučer uspjeli,cijeli dan smo imali .Obožavam kad nemamo pritiska vremena,kad opušteno iskazujemo prisnost.Kad mi je njena kosa nadomak usana i kad je mogu poljubiti kad god hoću,toplinu njena obraza i dah na ramenu.Prebacila je nogu preko mojih dok smo prstima svirali po koži,milovala mi vrat.Osjetim vlažna bedra i dlačice kako pritišću moja,kako mi se uvlači u krilo.Uzima moju butinu izmedju nogu,cijedi iz mene strast dok mi usnama gricka prsa pokazujući da želi voditi.Podvukao sam ruku ispod nje gladeći joj tvrdu guzu.Vlažnim međunožjem izazvala je erekciju,konstatirala je ali bez dodira..I dalje je vlažnim jezikom ispisivala strast oko mojih bradavica dok sam se propinjao karlicom spreman na nju..A onda je nabreklim dojkama i tvrdim bradavicama klizila po trbuhu i erekciju dojkama obgrlila..Sijevalo mi je u glavi kad je glavić izmedju dojki poklopila usnama,propinjanje mojih bedara završavalo je na nepcu,dražila me je do ludila dok ga je vlažila usnama nestajući skoro cijeli na tren u ustima..A onda sam zatvorio oči i prepustio se.Osjetio sam njene usne na mojima dok je rukom držaći me za korijen kurca opkoračivala mi bedra sljubljujući glavić s vrelim i vlažnim vratima raja…

"Uzela me je"..Otvorio sam oči i njene dojke su mi bile sve što sam vidio,uhvatio sam je za guzove dok se pubisom trljala o mene,do kraja me uzevši.Natapala mi je bedra vlagom i strašću,curila mi je niz jaja jašući me kao ždrijepca,usisavala moju tvrdoću u sebe da sam se želio cijelim tijelom u nju uvući.

A onda je kas pretvorila u galop,oslonjena dlanovima na moja prsa i zabačene glave unazadtrgala mi je prepone nabadajući se,dahtanje i znoj je jedino što se čulo i osjetilo tih pet sekundi prije nego što je uzdahnula i polegla po meni zagrizavši mi rame uz krik…Par sekundi smo samo disali jer je to samo prvi orgazam…


- 01:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Zatvorio sam krug

Objavljeno 21. Novembra 2011. od strane roker45 / Nema komentara na Zatvorio sam krug

"Živi sporo,umri brzo"

"Živi brzo,umri sporo" /Natpis na jednoj majici/

Znam,nije ovo putopis koji sam obećao,on se sprema,inspiracija mi je na nuli.Ovaj početak priče ne govori puno,to je početak romana "Drugo tijelo" Milorada Pavića,po mnogima slavenske paralele Davincijevome kodu.Otkud ovdje ja?

Priča počinje nedavno,prije par godina i Roker u ovoj priči je golub pismonoša,sporedni lik izvan knjige..Naime,na jednom od svojih putovanja pomenutu knjigu kupio sam u knjižari "Dereta" u Beogradu i poklonio jednoj osobi koja jako voli čitati.Dotična osoba,kojoj sam knjigu poklonio,poznaje drugu damu,ljubiteljicu svega što je Milorad Pavić napisao..

E,ta osoba je tijekom domovinskog rata,u vrijeme bombardiranja Vinkovaca, kad je zapaljena vinkovačka biblioteka,pokupila sve knjige Milorada Paviča,spakirala ih u paket i poslala mu ih uz poruku da je to protest i da ona ne može imati knjige pisca čiji narod pali biblioteke..U ratu su česte i takove pojave..

Petnaestak godina kasnije,strasti su se smirile,osoba više nije bijesna na pisca čiji narod bombardira knjižnice,uostalom,Pavić i ne živi u Srbiji i ta knjiga je prvo štampana na ruskom, ali..

U knjizi koju je dobila na čitanje,a koju sam ja donio iz Beograda i koja je pisana kao da ju je pisac pisao poslije svoje smrti,piše kako je on,pisac Milorad Pavić,vjerojatno jedini pisac na svijetu koji je doživio da mu se knjige vraćaju ..I ne zato što je knjiga paralelna i u stilu Davincijeva koda,već zato što je svijet ipak mali,i mi koji govorimo istim ili sličnim jezicima još manji pa nam malo treba da zatvorimo krug dobrih namjera.I kad pomisliš da si mali dodje trenutak kad osjetiš da si značajan,makar i kao golub pismonoša..

Alma,tako ćemo nazvati ženu koja nije spalila.već vratila knjige piscu,opet voli knjige M.Pavića,Roker opet putuje i ispuni poneku želju nekim ljudima,i zatvori poneki krug.Dugo sam razmišljao da li i kako da ovo napišem..I eto.Napis'o sam.

- 01:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kobe Bryant

Objavljeno 30. Decembra 2011. od strane roker45 / Nema komentara


Ovo sam pisao puno prije njegove tragične pogibije

Kobe Bryant suprugu prevario sa 105 žena

Foto: Reuters/
Vanessa je Kobea htjela napustiti još prije četiri godine, ali je zbog novca ostala s njim do 10. godišnjice braka
Vanessa Bryant, supruga zvijezde Los Angeles Lakersa Kobea Bryanta otkrila je jednom američkom magazinu da ju je suprug u 10 godina braka prevario sa 105 žena. Od čega su barem njih dvije bile u braku.

Vanessa je nevjeru navodno godinama trpjela, a onda je tijekom ovog lock-outa unajmila privatnog detektiva koji je košarkaša uhvatio i fotografirao in flagranti te fotografije dostavio gospođi Bryant.

‘Vanessa je znala da je Kobe godinama vara, u prosjeku sa 10 žena godišnje. Njena je procjena da je riječ o 105 žena i ta ju je brojka šokirala! Kad je saznala da ju je varao i za vrijeme lock-outa, više nije mogla izdržati i podnijela je zahtjev za razvod’, istaknuo je neimenovani izvor magazinu popularcritic.com

Taj izvor navodi i da je Vanessa htjela košarkašku zvijezdu napustiti još prije četiri godine, ali joj je majka tada savjetovala da izdrži barem 10 godina, jer tada ima pravo na polovicu njegove imovine, što je nekih

- 01:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Hotel

Objavljeno 31. Decembra 2011. od strane roker45 / Nema komentara na Hotel




Jedino staro što možete prenijeti u Novu godinu su stare ljubavi..Moja O ide samnom..

Prije 2 tjedna susreli smo se izmedju naša dva grada.Da ne bi gubili vrijeme uzeli najbliži hotel,prljav i neugledan.S vrata se pritisla uza me,ni riječi nismo prozborili .Nježno usnama hvatam gornju pa donju usnu,vlažimo usne jedan drugome,jezikom joj razmičem zube i ulazim duboko u usta kao svrdlo divljajući njime.Uzvraća mi,daje mi se.Ljubim joj cijelo lice vlažnim usnama,vrat,razgolićujem joj ramena,raskopčava me.
Diram joj nabrekle dojke koje me svojim bradavicama bodu po grudima,šakom ih cijele pokrivam ne prestajuć ljubit lice,vrat,kosu.Rukama me pritišće uza se,osjetila je erekciju i prislanja trbuh na njega,sve jače,nemirno.Spustivši ruku na njega razmače noge da joj rukom pomilujem bedra i dalje jedno drugo ljubeći i svlačeći.Krajičkom oka spazim kauč,primakoh se u zagrljaju,sjedoh već skoro gol gledajući prema njenoj savršeno ženstvenoj figuri,klekla je svukla mi bokserice,uzela ga usnama,samo sekund i držeći ga rukom sjela na njega poklopivši mi lice dojkama,a bedra svojom stražnjicom koja je počela divljim plesom..

-"Nemoj još svršiti",šapće mi na uho poslije drugog orgazma,raspametila me je,ali njen užitak je i moj..Nakon serije vulkana i erupcija stisla me bedrima i kao u kasu šapnula:

-"Sad,sad svrši u mene da te osjećam do kuće".Držao sam se za njene kukove dok me mrak uzeo i dok mi se život u nju pretakao.

Prljav i neugledan hotel? Ah..Nema veze..
- 01:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Koja je stvarna cijena seksa

Objavljeno 15. Februara 2012. od strane roker45 / 1 komentar na Koja je stvarna cijena seksa

Repost


Američki su psiholozi pitali preko tisuću žena – neprofesionalki – jesu li ikada tražile ili očekivale kakva materijalna dobra u zamjenu za seks sa svojim partnerima (ili nekim drugim muškarcem, koji im nije u tom trenutku bio partner). Njihovi bi vas odgovori mogli iznenaditi. Dakle, radi se o običnim ženama – neke su studentice, neke su kućanice, neke su zaposlene, neke su stručnjaci visokog profila: zajedničko im je samo to što im je za potrebe ovog istraživanja omogućena potpuna anonimnost, što je osiguralo da mogu iskreno odgovoriti na ovo pitanje.

Otprilike 10 posto žena u uzorku je izjavilo da su barem jednom očekivale nešto materijalno zauzvrat od osobe s kojom su imale seks. Od toga se u 18 posto slučajeva radilo o trenutnom partneru, dečku, zaručniku, mužu, a u preostalih 82 posto slučajeva se radilo o nekom s kim nisu trenutno bile u vezi – šefom, potencijalnim klijentom, profesorom itd. Među najčešće navođenim koristima od takvog seksa su bili: povišica, posao, napredovanje, zarada i droga.
Iako ovo jest američko istraživanje, antropolog Donald Symons naglašava da ovaj fenomen nije jedinstven za američku kulturu. U mnogim tradicionalnim i plemenskim kulturama oduvijek postoje propisana pravila o tome koju vrstu i koliko materijalnih dobara osoba mora pružiti u zamjenu za seks, o ovisno o tome kakav je kontekst: radi li se o udvaranju, već sklopljenom braku, izvanbračnoj aferi, i sl. On je istražio koliko je učestala razmjena darova u zamjenu za seks u nekoliko stotina opisanih tradicionalnih kultura u različitim društvenim kontekstima – osim prostitucije.

Ni u jednoj opisanoj kulturi nije zabilježeno da se samo od žena očekuje da daju darove u zamjenu za seks. U čak 79 posto opisanih društava se samo od muškarca očekuje dar u zamjenu za seks, a ukoliko se očekuje od oba člana para da izmjenjuju darove (što je slučaj u oko pet posto opisanih kultura), onda je ženski dar u pravilu simboličke vrijednosti, dok dar koji se očekuje od muškarca ima konkretnu materijalnu vrijednost.
Objašnjenje ove ženske nadmoći na seksualnom bojištu (koja se javlja i u najegalitarnijim društvima, poput onog opisanog na Trobriandskom otočju, gdje postoji potpuna seksualna sloboda i ravnopravnost oba spola) leži u našoj evolucijskoj povijesti. Ona je posljedica asimetrije u našoj reproduktivnoj biologiji i činjenice da je donošenje potomstva na svijet energetski vrlo skup pothvat za ženski organizam, dok muškom organizmu – budimo iskreni – prenošenje gena u sljedeću generaciju stvara samo ugodu.
- 01:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

I žene griješe u sexu

Prije petnaestak godina pisao sam blog na Indexu koji je prilično bezobrazno ukinuo blogove i moji tekstovi i price su nestali
Na neki način došao sam do njih i postirat ću ih nek posluže za usporedbu napretka u poimanju svega oko nas, ili nazadovanja
Uživajte
Svijet teži pojednostavljivati stvari i rješavati probleme na jednostavan način.Tako i kod problema koji se pojavljuju izmedju žene i muškarca u seksu najčešće se muškarac proglasi krivcem.Ženski časopisi češće savjetuju kako pronaći pravog i boljeg ljubavnika nego što ukazuju čitateljicama kako da sebe educiraju i prepoznaju svoj dio krivnje.Odavna se deklariram za potpunu ravnopravnost pa i odgovornost spolova i u "dobru i u zlu" dok nas smrt ne rastavi..Dakle,moje dame,budimo iskreni,čim u seksu nešto zaškripi prva adresa za krivnju je muškarac.Nas muške prati loša reputacija očajnog poznavanja ženskog tijela i ženskih potreba iako je ta vrsta sebičnosti ravnomjerna,vjerujte da ženska sebičnost nije ništa manja,dapače..Malo sam prelistao "knjige" a i svoju prošlost i pokušat ću ponuditi relativno kratak i površan pregled ženskih grijehova..

-NIKAD,ILI SKORO NIKAD NE INICIRATE SEKS jer je patrijahalni odgoj krivac za strah da će ženska inicijativa biti označena da ste "laka roba" i agresivna.Ne dozvolite da vas to sputava da tražite ono što želite.Stalno čekajući da on prvi počne može partnera obeshrabriti jer će pomisliti da i niste baš zagrijani za njega,sputavat će te njegovu erotiku i maštu i neće vam pokazati ni dio svog asortimana..Ohladit će se prije vremena.Ako znamo da želite seks,uz sve ostalo,jednako kao i muškarci,ne sramite se to i staviti mu do znanja.

-MISLITE DA JE MUŠKARCIMA SAMO DO SEKSA a to može biti poprilično uvredljivo jer i muškarci su osjećajna bića ali se za razliku od žena trude prikriti svojom muževnošću kao da to jedno s drugim ne ide.Ženske zablude da su muškarci manje romantični i da im je samo do seksa je jedne od glupljih pretpostavki moderne civilizacije.Kao i ona da..

-MISLITE DA JE NJEMU SAMO I UVIJEK SAMO STALO DO SEKSA..Ovo je najčešće i točno ali samo do neke muškarčeve dobi,dok ne sazrije.Veza i odnos sa zrelim muškarcem koji zna što radi i što želi oslobodit će vas takvih zabluda.Svakodnevni stres i životni tempo često i ženu i muškarca otupi emotivno pa povremenu nezainteresiranost za seks ne prevodite tako da mislite da vas ne želi ili ne voli.

-PRETPOSTAVLJATE DA ĆE VAM PROČITATI MISLI I SAM OTKRITI ŠTO VOLITE.To je često predug put do savršenog orgazma samo zato što vas je sram priznati što volite ili ne volite otvoreno razgovarati o seksu.Koliko god vaš muškarac bio dobar ljubavnik i pronicljiv u otkrivanju vaših želja,bit će još bolji ako mu ih "nacrtate" ili šapnete u uho

.-UZNEMIRI VAS KAD PREDLOŽI NEŠTO NOVO..To ne znači da ste mu dosadili,shvatite to kao poziv na užitak jer kako znate dopada li vam se nešto ili ne,ako to ne isprobate..
- 01:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2024  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2024 (6)
Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr