roker45

09.06.2023., petak

Inat

Neću iz inata napisat koliko imam godina jer bi me pola posjetiteljica bloga prestalo čitat i ne bih onda više pisao..Ma rekao bih,ali bi neki mogli pomisliti da sam nekompetentan za neke teme,a neki opet da sam prekompetentan..Ili čak impotentan..Kol'ko god ih imam nevjera je tema koja nas sve povremeno,a na žalost neke i stalno zaokuplja..Što sam stariji moj stav o nevjeri je sve liberalniji.Ne zato što se meni sve više svidjaju tudje žene,ili one koje su samo svoje,već stoga što sam pametniji..Godinama čovjek postaje fleksibilniji jer ga životne bure nauče da je glupo suprotstavljati se prirodi.
Ovaj put puno žena se neće samnom složiti,posebice mladje,jer ja tvrdim da nevjera nije privilegija ni muškog ni ženskog dijela ljubavnog,bračnog ,ljubavničkog ili homosexualnog para..Nevjera je naprosto dio ljudske prirode koju najčešće osudjuju oni/one koji još nisu bili u situaciji nabiti svom partneru rogove,a obvezno mijenjaju stavove kad dodju u priliku staviti taj modni detalj na partnerov skalp..Dakle,drage moje dame,nevjera je čin u kom najčešće učešće uzima jedna osoba ženskog i jedna osoba muškog spola,nigdje nije dokazano da je neki spol prednjačio u tome jer takva matematika nije ni moguća,jer ako 735 muškaraca prevari svoje partnerice,obvezno je u taj "zločin" uključeno i 735 žena,plus-minus 10....Postoje i dilema što je prijevara,samo izlazak na kavu,bludne misli,masturbacija sa slikom drugoga u glavi,ili sex skroz naskroz.Postoji i zodijački nevjernici predvodnici.Među znakovima Zodijaka kao prvak u nevjeri ističe se Vaga, a za njom slijede vatreni znakovi, ponajprije Strijelac. .Da se izjasnim,ja ne osudjujem nikoga,svaki od nas ima svoje razloge,a nakon što sam pročitao izviješće znanstvenika s University of Stirlings iz Škotske koje kaže da je nevjera u genima,čak i opravdavam žene zbog nevjere.

U ovom istraživanju žene su podijeljene u dvije skupine: žene u jednoj grupi su testirane za vrijeme ovulacije, a u drugoj grupi u nekom drugom dijelu njihovog ciklusa.
Svakoj ženi je pokazana kompjuterska slika muškog lica koje se moglo elektronički prilagoditi da izgleda više ili manje muževno.
Ispitanicama koje u vrijeme istraživanja nisu ovulirale su se sviđali muškarci blažih crta lica, dok su se ženama u ovulaciji više sviđali oni muževnijih karakteristika.
Znanstvenici ovakve rezultate objašnjavaju instinktivnom reakcijom žena: žene muškarce s blažim crtama lica (koji imaju manje testosterona) smatraju stabilnijim partnerima, dok one s muževnijim karakteristikama smatraju nositeljima "jačeg" paketa gena pa ih zato više privlače u plodnom razdoblju.
Kao potporu ovih rezultata znanstvenici navode istraživanje koje je pokazalo da čak 10% djece podižu muškarci koji se smatraju njihovim očevima iako to nisu.U ovo spada i 20-tak očeva iz mog prethodnog posta..Napominjem da se feministički nastrojene blogerice neće složit po defaultu,ali činjenice su činjenice..
- 02:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2023  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr