roker45

09.06.2023., petak

Vid mi se magli..

Vid mi se magli, svaki pokret umornim očima tupo
boli. Nervi urlaju negdje ispod, iscrpljeni do
ispucalosti. Ništa više nema smisao, moje tijelo je
sad samo prazna ljuštura, osjećam preskoke srca k'o
ritam defa. Pusti me, molim te. Pusti me, jer
san je tako memljiv, bojim se, nestaću opet. Pusti
me da ti priđem, da se sklupčam ispod tvojih dugih
nogu, pred tvoja stopala. Želim samo da ti skinem
sandalice i da naslonim glavu na tvoja stopala, da
poljubim tvoje smiješne prste i mazim obrazom tanke
članke. Ništa drugo nije vrijedno ovog pogleda uz
tvoje, odavde gledano, duge, preduge noge; tamnih
sjena i pregiba, mirisa tvoje kože. Dozvoli mi da
ti umorno i lijeno rukom mazim listove, najlakše

što možeš zamislit, jedva te dodirujući
jagodicama, igrajući se s nevidljivim vrhovima
dlačica. Čini mi se da je sva ljepota svijeta
sadržana u pregibu tvojih koljena, ona dijele ovaj
svijet na oble butine i vitke listove. Toplina
tvojih pregiba s unutrašnje strane je skoro isto
kao i toplina mog daha, pusti me da te tu gdje je
mekano i tajnovito diram jezikom, golicam usnama.
Ništa nije više bitno, u meni riječi više nemaju
značenja, sve se isključilo sem receptora čiji je
jedini smisao da te primaju na sve moguće načine.
Ah, tako boli bjelina tvojih butina, da imam snage
poželio bih da povrijedim tu svjetlost koja mi se
bolno usijeca duboko u glavu; želim da imam snage da
grubo uništim te bucmaste linije. Ovako samo nijemo
posmatram razdvajanje bjelina koje između donosi
sjenu... Pusti me, molim te. Pusti me da zaronim
svim preostalim čulima u tvoju tamu, da prislonim
svoje usne na tvoj brijeg i tako mirujem beskonačno.
Dođe mi da vrištim od nemoći dok gledam tvoje
nemirne prste kako maze vrh divnog procjepa tvoje
pičke, negde iza svijesti čujem brujanje, dozvoli mi
molim te samo da stavim usne na tvoje nemirne
prste, gubim ih iz fokusa jer su blizu, pusti me
da ti ližem prste dok se maziš. Obećavam da ti
neću pipnuti klitoris, samo želim da ti ljubim
prste, te divne meke tanke prste kojima sebi
donosiš zadovoljstvo. Daj mi da te pratim tuda gdje
krećeš sada, dok lagano razmičeš usnice pičke,
pretvoriću se ni u šta, u točku, želim samo da
budem tu, da udišem tvoj miris, miris tvojih
sokova kojima ti se ruka vlaži. Želim da te gledam
dok ne pregorim, da upijam tvoju pičku dok u meni
bude bilo i ze'ra snage. Molim te, pusti me da
okusim jezikom ukus tvoje dubine, da ga zadržim u
tebi dok se sklapaš oko njega. Stegni me široko
bedrima, molim te, tvoje drhtanje počinje da se
ubrzava. Da mogu, zatvorio bih oči i pustio zvuke
tvojeg mesa u sebe, molim te, diraj se kao da ne
postojim, jer to je istina, ovo više nisam ja,
odbijam da to budem. Diraj se kao da je kraj
svijeta, kao da je poslednji put, vrišti i glasno
dahći pošto ja to ne mogu, drkaj se najjače što
možeš, voli svoju pičku kao što je ja volim.
Postajem samo običan insan , bez dimenzija, samo
želja. Želim, ali ne da te imam, već da me ti
imaš, želim da postanem tvoje zadovoljstvo.
Molim te, pusti me da budem dio tebe i postanem
tvoja pička
Molim te, tvoja pička
- 01:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2023  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr