roker45

09.06.2023., petak

Magda

Rekoh da mi more nije prva opcija i po tome sam neobičan medju svojim prijateljima pa su me i prestali zvati na morske vikende..Ponekad i odem s njima,nekiput i oni dodju k meni,ali je planina ostala moj raj...U zadnje vrijeme,otkako više ne igram košarku Pujdo mi je glavna rekreacija..Čudan je i on,ćutljiv je na mene a često mu iz očiju frcaju riječi,ili ih ja tako prevodim.Svejedno,ne buni se.Navikao se i na Magdu,a i nije se teško navići na nekog tko je stoput ljepši i zanimljiviji od njegovog gazde.I ne „dosadjuje" nam baš često,dvaput u godini...I njegova pasja pamet to kuži..
Jutros sam uranio k'o nikad do sad,probudio me ,valjda iz ljubomore ližući mi dlan koji je visio preko Magdinih grudi..Bunovan pokupih traperice i gilet sa stotinu džepova i izvedoh ga .."Vukao" me je i stalno požurivao prema dotrajaloj ogradi koju se kanim godinama popravit.Magla se uzdisala iz jutarnje rose,sunce tek čelom izbilo iznad visokih borova.Dodjosmo i imam što vidjeti,medvjed je prolomio ogradu a Pujdo mi to htio pokazat...
-Popravit ću je čim Magda ode,svečano mu obećah,Pujdo mahnu repom smiješeći se,garantirano,nećete mi vjerovati i okrenusmo se nazad,brvnari...I ja nabacih osmijeh vidjevši dim iz dimnjaka.Ustala je..Ne pamtim kad mi je netko kavu skuhao u zoru..S vrata osjetim miris kave i topline,vatra je natjerala rosu na prozore..Kladim se da sam čuo „dobro jutro" i da sam uzvratio,gledam je s ledja,Pujdo baca pogled čas njoj,čas meni ,okrene se i ode van,svoje je obavio a i zna da će smetat...Ovaj put ja pridjoh njoj,spustih usne na golo desno rame,znam da mi ga je ostavila k'o biku crvenu krpu,naježila se od hladne brade režući neko meso za doručak...Toplim dahom popravih dojam,rukama uzeh njene kukove ,stade s rezanjem mesa...Otkrih da je bez rublja,bestidnica,lagano me tražeći guzom po bedrima,kad ga je osjetila samo je guzu uzdigla i naslonila se na stol..Podigoh ogrtač preko ledja i otkrih savršeno tijelo,kleknuh ljubeći joj križa raskopčavajući traperice..Njen miris me je ostavljao bez daha,erekcija mi nije dala prostora za uzmak,a i njena guza se namještala očekujući ga..Šakama sam namjestio guzu i sama ga je uzimala,usisavala me cijeloga dok sam se držao za njena ramena .Kako me je opčinila pokretima,tražio sam joj dojke i milovao ih,znao sam da neće prestajati,da neće dozvoliti drugi položaj,znao sam da neće dugo trajati..Nikad nije u rano jutro trajalo dugo..Pridigla se malo sa stola,još više se uprla u moja bedra i stala,njen orgazam je iz mene izvukao vulkan,ukočio sam se dok sam istakao život u nju..U čizmama...
Minutdva je trabalo da se priberemo,sjednemo za stol oko bakrene džezve koja se pušila....
-Nemaš jogurta,prigovorila mi je..
-Imam tebe,odgovorih srknuvši kavu
- 01:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2023  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr