četvrtak, 05.04.2007.

POČELI SU OVI ŠUGAVI PRAZNICI

thumbupLJudi moji,počeli su ovi dugo isčekivani,šugavi,kratki praznici,al neka,opet dobro.Mnogi su me pitali kad ću napravit post i evo ga.Jučer je bija zadnji dan škole pa san bija happysmijehsmijehsmijeh.Kontrolni iz fizike je bija lagan pa se nadan dobron rezultatu,posli mi je Desa-legenda dala 5thumbupthumbupthumbup iz matematike-baš dobro.Ines je donila kontrolne iz engleskog,dobija 5thumbupthumbupthumbup.Cili dan san bija dobre volje zbog dobrih ocjena i zadnjeg dana škole.Na odmoru smo se naguravali u hodniku pa skoro nastradali.Glazbeni je ispitiva,sluša san pa se javija i dobija 5thumbupthumbupthumbup.Maja je donila kontrolne iz povjesti,Marko i ja imali identične kontrolne i dobili oboje 5thumbupthumbupthumbup.Nevjerojatno,ali istinito,četiri petice u jednom danu,legendarno za zadnji dan.
GLAZBENI(ispitavanje)smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
MATEMATIKA(neki zadatak)thumbupthumbupthumbupthumbup
POVIJEST(kontrolni)nutnutnutnut
ENGLESKI(kontrolni)thumbupthumbupthumbupthumbup
Posli san iša kod Marka,zabavili se,igrali na komp.Onda smo išli na sviranje nazad u Dugopolje(sad stvarno moramo puno vježbat za koncert-15.04.)
Proba je završila nešto ranije pa smo se zezali kod dvoraneburninmadburninmadburninmad
Nešto posli san skužija da mi je školska toba ostala u domuzujozujo(to se samo meni može dogodit)zujozujo.Štaš,stat će tamo do utorka,bar ne moran učit.
To van je to ljudi pozdrav Marku,Pundi,Mariji,Cicki,Ozani,sestri,Stipi,Rakiji i ostalima,ugodne praznikewavemahwavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.