Be Cool fuck the ...........

utorak, 20.12.2005.

VOJSKA……. kaj već ?

Image Hosted by ImageShack.us

Da, da došo i meni poziv iz ureda za obranu! Pa jebemti kak sam već star! Do jučer mi je mama brisala guzicu a sutra već moram ić u armiju! Možda se odlučim za civilnu………. ma ne to je ipak za pičkice jel da Janez ! Heeehe :)
Ma jebeš vojsku di je još to, aktualnija je tema trenutno de ćemo za Novu spominje se tu i neka Malinska kod Sindy a spominje se i buksa kod mene ! Ova prva destinacija mi se ipak više sviđa jer Novu mi se više neda slavit doma pošto ju slavim već tri godine za redom kod sebe ! (Janezu, Toniju i Šuretu) Pa alo ljudi koji vam je kurac hocu I ja malo otić nekud dalje od svog dvorišta za Novu! Ako se Nova kojim slučajem bude slavila u Malinskoj ja sam već rezervirao pet cura iz razreda koje bi došle! Pa tak da bi to bilo jebeno ali sve mi smrdi da će i Malinska otpast a onda otpadaju i trebe!

- 21:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #