četvrtak, 19.01.2006.

Ljubav...


Voljela sam te i nisam znala kako da stanem vec sam tebi srce dala nisam znala kad je dosta
i sada bez tebe ja sama osta.
Poslije tebe mi je dusa ostala prazna,
zar je ovo moja kazna sto sam tebi srce dala sto te nisam ljubavi cesto zvala. Ali ja te jos volim samo za ljubav tvoju
nemogu vise da molim.
To mi srce vise neda jer nece tebi opet da se preda,
voljela sam voljela te JA !!!

Voljeti nekog
a nebiti s njim
isto kao i biti kaznjen
a ne biti kriv....


Budi uvijek blizu,
ne ostavljaj me svojim budnim okom pazi na mene.
Brani me od tuge,
zivotnih teskoca,
zlobne okoline,
nedaca i zloca,
Budi uvijek blizu za ruku me primi,
snazno me zagrli k sebi me primi.
Budi mi utjeha,
budi moje sve i kad zivot prodje ne ostavljaj me.
Obrisi mi suze na lice osmjeh donesi...
VOLIM TE......

- 23:56 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve sto mi padne na pamet
i još ponešto razno

Moj grad


Stari most

Malo slika


Mala šetnja